[ویدیو] نقد و بررسی هدست واقعیت مجازی گوگل Daydream

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

شرکت گوگل اندروید ۷.۰ را به شکلی طراحی کرده که سیستم عامل مناسبی برای پخش مضامین واقعیت مجازی باشد. حتی این شرکت هدست واقعیت مجازی مخصوص خودش را هم معرفی کرد که Daydream VR نام دارد و همین چند وقت پیش با قیمت مناسبی راهی بازار شد.

هدست واقعیت مجازی گوگل یک کنترلر مخصوص مانند کنترلرهای کنسول Wii هم دارد که به وسیله‌ی آن‌ها می‌شود بازی‌های ساخته شده برای این هدست را تجربه کرد یا به کنترل محتوای مخصوص آن پرداخت.

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت‌هایی مانند سامسونگ، آلکاتل، ایسوس، HTC، ال‌جی، شیائومی و هواوی در آینده گوشی‌هایی تولید خواهند کرد که با پلتفرم واقعیت مجازی گوگل سازگار باشند.

گوگل از هم اکنون مضامین مختلفی برای Daydream عرضه کرده و قول داده که تا آخر سال ۲۰۱۶ تعداد آن‌ها به ۵۰ برنامه و بازی مختلف برسد.

حالا این هدست واقعیت مجازی راهی بازار شده و رسانه‌های مختلف به نقد و بررسی آن پرداخته‌اند. ویدیوی نقد و بررسی این محصول را می‌توانید با زیر نویس فارسی در بالا مشاهده کنید. در حال حاضر این هدست واقعیت مجازی گزینه‌ی مناسبی برای تجربه‌ی چنین مضامینی به حساب می‌آید و پشتیبانی گوگل هم باعث شده که آینده آن تضمین شده باشد.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه