نقد و بررسی ویدیویی Asus Zenfone 4 Max

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

ذنفون ۴ مکس بر خلاف چیزی که از نامش به نظر می‌رسد یک گوشی رده‌بالا با بهترین مشخصات سخت‌افزاری ممکن نیست. به جای آن ایسوس ترجیح داده این نام را برای یک گوشی میان‌رده به کار ببرد که البته در یک زمینه‌ی خاص ممکن است از اکثر گوشی‌های رده‌بالا بهتر باشد. این گوشی به یک باتری بسیار بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

کمتر گوشی رده‌بالایی را می‌شناسیم که بتواند بیش از یک روز شارژ نگه دارد. ولی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ذنفون ۴ مکس، در کنار پردازنده‌ی کم‌مصرف اسنپدراگون ۴۳۰، به راحتی می‌تواند تا سه روز پاسخ‌گوی نیاز روزمره‌ی کاربر باشد. طبق گفته‌ی ایسوس باتری این گوشی می‌تواند تا ۴۶ روز این گوشی را در شبکه‌ی ۴G در حالت استندبای روشن نگه‌دارد.

باتری پرظرفیت ذنفون ۴ مکس محاسن دیگری هم دارد. این گوشی می‌تواند نقش یک پاوربانک را هم بازی کند. با استفاده از کابل OTG داخل جعبه‌ی ذنفون ۴ مکس می‌توانید سایر گوشی‌ها و گجت‌ها را به این گوشی متصل و به راحتی آن‌ها را شارژ کنید. ذنفون ۴ مکس با قابلیت کنترل شدت جریان خروجی حتی امکان شارژ سریع گوشی‌های دیگر را هم فراهم می‌کند.

در پشت این گوشی یک دوربین استاندارد ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 به همراه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید عریض ۱۲۰ درجه قرار دارد. دوربین سلفی ذنفون ۴ مکس از سنسور ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. عکس‌های ثبت شده با این دوربین رنگ و لعاب خوبی دارند و حتی از عکس‌های دوربین اصلی شفاف‌تر هستند. ایسوس دوربین سلفی ذنفون ۴ مکس را به یک فلش LED ویژه هم مجهز کرده که پوست را نرم‌تر و با رنگ طبیعی ثبت می‌کند.

ذنفون ۴ مکس از بدنه‌ای با طراحی فلزی استفاده می‌کند که باعث می‌شود حس یک گوشی با کیفیت را در دست داشته باشد. البته با توجه به باتری بزرگ، طبیعی است که این گوشی اندکی سنگین‌تر و ضخیم‌تر از چیزی باشد که انتظار دارید. با این حال طراحی منحنی قاب پشتی باعث شده در دست گرفتن این گوشی راحت و خوشایند باشد.

حسگر اثر انگشت ذنفون ۴ مکس با کلید خانه‌ی آن یکپارچه شده و در جلوی گوشی قرار دارد. این حسگر از نوع ۳۶۰ درجه است، سریع و دقیق عمل می‌کند و می‌تواند تا پنج اثر انگشت را به خاطر بسپارد. ذنفون ۴ مکس به لطف داشتن سه گیگابایت رم در کاربری روزمره عملکرد سریع، روان و خوبی دارد. ولی قطعا نباید از آن انتظار اجرای بازی‌های سه‌بعدی با گرافیک سنگین را داشته باشید.

ایسوس در صفحه‌نمایش ذنفون ۴ مکس هم، مصرف بهینه را در اولویت قرار داده است. این گوشی به یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD مجهز است.

ذنفون ۴ مکس با توجه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژدهی طولانی، برای افرادی که به هر دلیل از گوشی خود خیلی زیاد استفاده می‌کنند یا زمان زیادی را در حال سفر و جابجایی هستند گزینه‌ی مناسبی است. علاوه بر این اگر ذنفون ۴ مکس را به عنوان گوشی دوم بخرید، دیگر نیازی به پاوربانک هم نخواهید داشت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    کاش همه نقد و برسیها با صدای ایشون باشه و مثل سالهای اول هر روز شاهد یک ویدئو باشیم اون موقها هر روز من توی سایت دیجی کالا بودم الانم جز مشترهای خوبشم ولی ای کاش همه نقد و برسیها با صدای ایشون بزارن و بیشتر بشه ممنون از دیجی کالا

  2. Avatar Salim

    سلام خسته نباشید

    موزیک پس زمینه این ویدئو تون اسمش چیه؟؟؟؟

    خواهش می کنم جواب بدین

  3. Avatar Sepehr

    کی موجود میشه

  4. Avatar امیر

    واقعا … منو برد به ۴ سال پیش که میخواستم اولین گوشیمو بخرم

  5. Avatar امین

    من با صدای این شخص عاشق تکنولوژی شدم توروخدا اسمش رو بگین بشناسیمش خیلی خوبه❤❤❤❤❤

  6. Avatar mohamad

    صدای این شخص روی فروش رابطه مستقیمی داره .

  7. Avatar نیما

    بررسی زنفون ۴ رو کی میزارین؟و کی موجود میشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه