نمایش بی‌کران؛ نقد و بررسی ویدیویی گلکسی اس ۸

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

اگر به دنبال خرید یک تلفن همراه هوشمند پرچم‌دار باشید، قطعا با چند گزینه از بهترینهای بازار مواجه خواهید شد. یکی از بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار گلکسی اس ۸ سامسونگ است. محصولی که در مقایسه با گوشی‌های پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ تغییرات زیادی داشته. گلکسی اس ۸ محصولی به حساب می‌آید که هم از نظر ظاهر و هم از نظر امکانات یک سر و گردن از رقبای خودش بهتر است. سخت می‌توان محصولی پیدا کرد که به اندازه پرچم‌دار جدید سامسونگ بدون مشکل و تا این اندازه زیبا باشد.

صفحه نمایش بزرگ و بدون لبه‌ این تلفن همراه هوشمند در نگاه اول نظر هر بیننده‌ای را به سمت خودش جلب می‌کند. حذف حسگر تشخیص اثر انگشت و دکمه خانه از روی این گوشی باعث شکل گرفتن ظاهر منحصر به فرد آن شده است. کمتر کسی را پیدا خواهید کرد که از این گوشی خوشش نیاید و یا ایرادی از ظاهر آن بگیرد. همه چیز آن‌قدر زیبا و جذاب طراحی شده و در کنار هم قرار گرفته که در نگاه اول جذب آن می‌شوید.

از امکانات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند هم می‌توانیم به حسگر تشخیص عنبیه چشم و صورت اشاره کنیم. این دو ویژگی باعث شده‌اند که اس ۸ از محصولات قبلی سامسونگ ایمن‌تر باشد و اطلاعات کاربران محفوظ باقی بماند. عکاسی با کیفیت در شب، فیلم‌برداری ۴K یا فیلم‌برداری با فریم‌بالا همه از ویژگی‌هایی هستند که باعث شده دوربین گلکسی اس ۸ همه‌کاره و بسیار قدرتمند جلوه کند‌. دوربین جلوی این گوشی هم به فوکوس خودکار مجهز شده که باعث می‌شود عکس‌های سلفی با کیفیتی بگیرید. بماند که تراشه جدید و رم بالا هم باعث شده‌‌اند که پرچم‌دار جدید سامسونگ عملکرد سریع و روانی داشته باشد.

در کل گلکسی اس ۸ محصولی است که از هر نظر کامل و زیبا به نظر می‌رسد. کاری نیست که بخواهید انجام دهید و این گوشی از پس آن بر نیاید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳۴ دیدگاه
  1. محمد رضا

    گوشی خوبیه ولی به iphone 7 plus نمیرسه

  2. سجاد

    دیجی کالا با این نقد و بررسی ها به اوج رسید، پس بهتره ترکش نکنید

  3. Sajjad

    فقط کم مونده بگید وقتی دکمه پاور اس ۸ را فشار میدهید صفحه نمایش آن بطور هوشمندانه ای روشن خواهد شد که فقط سامسونگ این ویژگی منحصر به فرد را دارد…
    اگه این دیدگاه منتشر نشه دیگه معلومه که دیجیکالا طرفدار سامسونگه

  4. محمد

    سلام به دیجی کالایی های عزیز ممنون از نقد و بررسی که گذاشتین.. لطفا نقد و بررسی گوشی SONY XZ Premium رو هم بگذارید.. متشکر از گوینده با صدای زیباش

  5. حمیدرضا

    سلام.
    ویدئو بسیار با کیفیتی بود. اما این نقد و بررسی نبود. بلکه فقط یک تعریف و تمجید کوتاه بود!
    من از قدیم دیجیکالا رو دنبال میکنم، زمان گوشی هایی مثل اکسپریا زد۱، آیفون ۵اس، گلکسی اس۵ و …نقد بررسی ها خیلی خیلی کامل تر بودن. من شخصا انتظار دارم پیشرفت ببینم توی این بخش تا پسرفت!
    اصلا مشخصات فنی گوشی بیان نشد، از هر قسمت کاملا سطحی گذشتید. تجربه کاربری خودتون رو نگفتید.
    اصلا راضی نبودم! امیدوارم توی ویدئو های بعدی شاهد پیشرفت باشیم و نقد و بررسی های ویدئوییِ دقیق و کامل و قوی از این سایت خوب ببینیم.
    ممنون <3

  6. محمد قاسمی

    این چه گوشی گنده

  7. mahdi

    اینکه نقد و بررسی نبود! زمان گلکسی اس ۵ و ایفون ۵s نقد و بررسی های جامعی داشتین

  8. امیررضا بیکی

    با سلام، فوق العاده ممنونم بابت این نقد و بررسی عالیتون خیلی دلم برای صدای گوینده،آهنگ و … تنگ شده بود فکر کنم دیگه بعد از بسته شدن سایت Digikala TV و ادقام به دیجی کالا مگ صدای این گوینده عزیز رو نشنیده بودیم؛ ولی این ویدیو نسبت به ویدیو های قلبی خیلی کوتاه تر شده بود امید وارم از این به بعد بازم از این نقد و بررسی ها بگذارید ولی طولانی تر و لطفا ویدیو هارو با کیفیت (۱۰۸۰P ( Full HD هم منتشر کنید؛سپاسگزارم؛خدانگهدار

  9. امین احمدی

    سلام.خوب از بقیه پرچم دارا هم نقدوبررسی بزارین دیگه.اسم گویندش رو نمیدونم ولی صدای ملایمی دارن لطفا از بقیه گوشیها هم بزارین مثل قدیما ممنون.

    1. سجاد

      گوینده جناب آقای شاهین شرافتی هستن

  10. امیر

    سلام
    خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم نقدوبررسی ویدیویی گزاشتید با این صدای دلنشین گوینده.امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

  11. Next is Now

    کهکشان جدید سامسونگ همه چشم ها رو به خودش خیره کرده …

  12. عدل

    برام خیلی جابه دلیل این همه حمایت از سامسونگ چیه!!! امسال قبول دارم اس ۸ واقعا خوب بود ولی قبلا هم این حمایت دی جی کالا وجود داشته و مثلا اچ تی سی بشدت باهاش تو دیجی مقابله شده. این همه مقاله و … از سایتای مختلف در مورد گوشی ها ترجمه می کنید چرا یبار سراغ سایت Dxomark که ی سایت تخصصی دوربینه و کاملا بی طرف که میگه اچ تی سی بهترین دوربینا رو داره اونم کاملا با مدرک نرفتین!!!!! خواهشا همه برین ی نگاهی بندازین تا بفهمین کارشناسای دیجی چرا در مورد اچ تی سی اینطوری میگن واقعا دو سه ساله برام سواله مشکل کجاست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه