نمودار تغییر قیمت کالاهای دیجی‌کالا چه اطلاعاتی به ما می‌دهد؟ (فرمول قسمت ۶۵)

۴ اسفند ۱۴۰۰

نمودار قیمت کالا یک ویژگی منحصر به فرد در محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا است که می‌تواند به تصمیم‌گیری هوشمندانه مشتری کمک کند. اعداد مشخص شده در این نمودار نشان‌دهنده کمترین قیمتی است که در طول هر روز آن کالا با آن قیمت به فروش رفته است و این نمودار هر روز مطابق با پایین‌ترین قیمت فروش روز قبل به روز رسانی می‌شود.

خطوط آبی رنگ نمودار قیمت نشان‌دهنده قیمت عرضه کالا بعد از تخفیف و خط چین‌های خاکستری رنگ قیمت قبل از تخفیف را نشان می‌دهد. در مورد بعضی از کالاها که ممکن است در روزهایی فروش نداشته باشند یا در آن تاریخ ناموجود باشند، قیمتی برای نمایش در نمودار ‌قیمت وجود ندارد و جای آن خالی باقی می‌ماند. این ویژگی در همه ۱/۷  میلیون کالای موجود در فروشگاه اینترنتی دیج‌کالا وجود دارد و کاربران می‌توانند با انتخاب بازه مورد نظر مثل بازه یک یا سه ماهه اطلاعات تغییرات قیمت کالای مورد نظر خود را به دست آورند.

نشان دادن نمودار‌ قیمت کالاها نشانه شفافیت دیجی‌کالا و به اشتراک‌گذاری فرایند تغییر قیمت‌ها به صورت روزانه است. این ویژگی در کمتر فروشگاه اینترنتی در سطح جهانی دیده می‌شود. در نهایت این مشتری است که می‌تواند از همه این امکانات بهره‌مند شود و با بررسی نمودار ‌قیمت، امتیاز فروشندگان مختلف و شرایط ارسال کالا، تصمیم بگیرد و کالای مورد نظر خود را انتخاب کند.

دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. امیر حسین

    نمودار قیمت یک ماهه گذاشتی، ادعای شفافیتتم میشه؟

  2. علی

    این جور پیش بره بجای نمودار قیمت یک ماهه به نمودار قیمت یک روزه میرسید خخخخخخ.نمودار قیمت باید حداقل یکساله باشه

  3. امیر علی

    محصولات عالیست

  4. محمد

    یک ماهه خیلی کمه…حداقل ۶ ماهه رو بذارید
    حتی یک ساله

  5. حمید

    چرا نمودار سه ماهه و شش ماهه رو برداشتین؟ الان چه ارزشی داره

  6. محمدحسین

    با سلام،
    لطفا نمودارهای قیمت رو حداقل به همان ۶ ماهه برگردونید،
    الان که یک ماهه شده و قبلش هم ۳ ماهه بود…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه