همراه خوب سفر: معرفی مجموعه سه عددی چمدان کانوود

۱۹ آذر ۱۳۹۹

مجموعه‌ی سه‌عددی چمدان مدل «PC051» از محصولات برند «کانوود» بوده و شامل سه چمدان در سایزها و ابعاد مختلف است. این محصول برای افرادی که در حال برنامه‌ریزی برای سفرهای بلند‌مدت یا کوتاه‌مدت هستند، پیشنهادی عالی به‌شمار می‌آید. از‌جمله امور ضروری قبل از سفر، پیش‌بینی وسایل و ملزومات موردنیاز و تهیه‌ی چمدانی مناسب برای حمل آن‌هاست. در این مجموعه‌ی سه‌عددی هرکدام از چمدان‌ها در اندازه‌ای متفاوت طراحی و ساخته شده‌اند تا با توجه به نیازتان، هرکدام از آن‌ها را برای حمل وسایلتان استفاده کنید. تمامی چمدان‌های این ست از جنس پلاستیکی بوده و از ضخامت مطلوب و پذیرفتنی برخوردار هستند. کاربرد پلاستیک در بدنه موجب محافظت بیشتر از وسایل داخل چمدان می‌شود. این چمدان‌ها دارای دسته‌های گوناگونی هستند؛ سایز بزرگ و متوسط دو دسته و سایز کوچک یک دسته‌ی ساده دارند که می‌توان از آن‌ها برای حمل دستی هر چمدان بهره برد. ناگفته نماند که هر سه سایز، یک دسته‌ی تلسکوپی نیز دارند که قابل‌تنظیم است. شما با کمک این دسته‌ی بلند و به همراه چهار چرخ موجود در قسمت زیرین، به‌آسانی چمدان را حرکت خواهید داد. گفتنی است در قسمت پشت هر چمدان، یک دکمه تعبیه شده است که توسط آن می‌توان چرخ‌ها را قفل کرد تا از جای خود تکان نخورند.

اکثر چمدان‌های موجود در بازار روکشی پارچه‌ای و نازک و نامرغوب دارند که در اثر جابه‌جایی مداوم و کشیده‌ شدن روی سطوح مختلف در پایانه‌های مسافربری، پاره یا سوراخ می‌شوند. مجموعه‌ی سه‌عددی چمدان «کانوود» بدنه‌ای از جنس پلاستیک دارد تا جابه‌جایی و حرکت‌ دادن چمدان باعث آسیب‌ رسیدن به بدنه و لباس‌ها و وسایل داخل محفظه‌ی آن نشود. به‌ کار بردن پلاستیک دست طراحان را برای خلق اثری متفاوت باز گذاشته است تا جایی که طرح این چمدان شما را مجذوب خواهد کرد. البته ناگفته نماند که پلاستیک به‌ کار‌ رفته در بدنه‌ی این چمدان‌ها مانند پلی‌کربنات مقاوم نیست و ضربه‌های شدید ممکن است باعث صدمه‌دیدن آن شود.

داخل هر چمدان با چند جیب تفکیک‌ شده است تا بتوانید تمام وسایل موردنیازتان را به‌صورت جداگانه و مرتب در این قسمت‌ها قرار دهید. گفتنی است بعد از چیدن لباس‌ها داخل محفظه‌ی اصلی، با بستن بندهای کشی (کمربند ایمنی) و همین‌طور پارچه‌ی مشبک زیپ‌دار، تا حد زیادی مانع به‌ هم‌ ریختگی آن‌ها در اثر جابه‌جایی چمدان خواهید شد. در قسمت زیرین یا کف چمدان‌ها هم چهار چرخ پلاستیکی و بسیار روان تعبیه شده است که با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه، حرکت‌دادن چمدان را فارغ از سنگینی وسایل داخلش برایتان بسیار آسان‌تر خواهد کرد. از خصوصیات جالب هر سه چمدان، قراردادن یک دکمه در قسمت پشت آن‌هاست که توسط آن می‌توانید چرخ‌ها را قفل یا باز کنید. در صورت قراردادن دکمه روی کلمه‌ی Go، قفل چرخ‌ها باز می‌شود و در صورت چرخاندش روی کلمه‌ی Stop، چرخ‌ها ثابت باقی می‌مانند و مانع حرکت چمدان می‌شوند.

در طول سفر و هنگام حضور در پایانه‌های مسافربری یا هتل‌ها برای جلوگیری از دسترسی سایر افراد به لوازم‌ شخصی‌تان، یک قفل رمزدار سه‌عددی از نوع TSA برای زیپ محفظه‌ی اصلی هر سه چمدان در نظر گرفته شده است. بعد از بستن محفظه‌ی اصلی، زیپ‌ها را به این قفل رمزدار سه‌عددی متصل کنید تا در طول سفر از امنیت لوازم شخصی‌تان اطمینان بیشتری داشته باشید. TSA مخفف کلمات Transport Security Administration و به معنی اداره امنیت حمل و نقل است. قفل‌های TSA یکی از ضروریات مسافرت‌های هوایی از چند سال گذشته هستند. در هنگام عبور چمدان‌ها از دلان‌های بازرسی احتمال بازرسی آن‌ها توسط ماموران امنیتی وجود دارد. به همین علت اگر قفل روی چمدان توسط TSA تایید نشده باشد، تنها راه دسترسی به محتویات داخل چمدان، شکستن قفل آن است. قفل‌های تایید شده توسط TSA دارای کلیدی اصلی هستند که فقط ماموران امنیتی آن را در اختیار دارند و از آن برای باز کردن چمدان مسافران استفاده می‌کنند.

دسته‌ی تلسکوپی که در قسمت بالای هر چمدان وجود دارد، همراهی مناسب برای چرخ‌هاست و به حرکت‌دادن و کشیدن چمدان روی سطوح گوناگون کمک می‌کند. این دسته قابل‌تنظیم است و علاوه‌بر کمک به حرکت‌دادن چمدان، فضایی مناسب برای نگهداری و حمل ساک‌های دستی کوچک، کیف لپ‌تاپ، کوله‌پشتی و… ایجاد می‌کند. ناگفته نماند که به جز دسته‌ی تلسکوپی، سایز بزرگ و متوسط این مجموعه دارای دو دسته هستند و سایز کوچک نیز یک دسته‌ی معمولی دارد که به‌منظور حمل دستی چمدان طراحی شده‌اند. با کمک این دسته‌ها بلندکردن چمدان از روی سطوح و جابه‌جا کردن آن امکان‌پذیر می‌شود.

با وجود تمام ویژگی‌هایی که به آن‌ها اشاره شد، مجموعه‌ی سه‌ عددی «کانوود» از کیفیتی پذیرفتنی و مطلوب برخوردار است و با توجه به تمام قابلیت‌هایش، انتخابی مناسب برای سفر محسوب می‌شود. سایز متفاوت هرکدام از چمدان‌های این مجموعه به شما اجازه می‌دهد تا در هر سفر، یکی یا هر سه را استفاده کنید و در تمام طول سفر وسایل شخصی موردنیازتان را با ایمنی و امنیت مناسب در دسترس داشته باشید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه