[ویدیو] پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سال ۲۰۱۶

۱۳ شهریور ۱۳۹۸

سال ۲۰۱۶ به پایان رسید و وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف در این روزها به جمع‌بندی و انتخاب بهترین‌های حوزه‌های مختلف در سالی که گذشت می‌پردازند. سینما در سال ۲۰۱۶ هم از جمله حوزه‌های جذابی است که می‌توان آن را مرور کرد. انتخاب بهترین فیلم‌های سال از نظر کیفی امری سلیقه‌ای و بسیار دشوار است اما بررسی پرفروش‌ترین‌ها عینی‌تر است و نشان‌دهنده سلیقه مخاطبان عام در سراسر جهان.

‌‌‌‌‌‌

۱- Captain America: Civil War

کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی فیلمی ابرقهرمانی ساخته برادران روسو براساس شخصیت کاپیتان آمریکا در کمیک‌های مارول است که توانست در جهان ۱ میلیارد و ۱۵۳ میلیون دلار بفروشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۲- Finding Dory

یک انیمیشن سه‌بعدی کمدی ماجراجویی که اندرو استنتون آن را کارگردانی کرده و تولید شرکت پیکسار است. دنباله‌ای بر انیمیشن معروف در جستجوی نمو که شخصیت‌های انیمیشن قبلی هم در آن حضور دارند. این انیمیشن توانست ۱ میلیارد و ۲۷ میلیون دلار در جهان بفروشد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۳- Zootopia

یک انیمیشن سه‌بعدی کمدی ماجراجویی که والت ‌دیزنی آن را تولید کرده است. این فیلم که ۵۵ مین انیمیشن ساخت دیزنی محسوب می‌شود ۱ میلیارد و ۲۳ میلیون دلار فروش داشت.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۴- The Jungle Book

فیلمی فانتزی ماجراجویی ساخته جان فاورو و یکی دیگر از تولیدات کمپانی والت دیزنی. این فیلم توانست در سطح جهان به فروش ۹۶۶ میلیون دلاری دست یابد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

۵- The Secret Life of Pets

یک انیمیشن کمدی ماجراجویی که کریس رناد و یارو چنی کارگردانی آن را به عهده داشتند. این تولید استودیوی ایلومینیشن اینترتینمنت با فروش ۸۷۵ میلیون دلاری به پرفروش‌ترین انیمیشنی تبدیل شد که توسط شرکتی جز دیزنی و پیکسار تولید شده است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بیشتر ببینید: مجموعه‌ی ویدیویی برترین‌‌های سال ۲۰۱۶

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar mahan

    پس مردان ایکس Apocalyps چی شد ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه