چگونه کالاها را در دیجی‌کالا حذف و اضافه کنیم؟

۴ اسفند ۱۴۰۰

دیجی‌کالا (Digikala)، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین ایران، قصد دارد تا بهترین فرصت را برای خرید کالا با قیمت‌هایی باورنکردنی، در یلدای امسال در اختیار شما قرار دهد. از روز ۲۹ آذر، منتظر فروش بزرگ یلدای دیجی‌کالا باشید. پیشاپیش از این که ما را در این خرید بزرگ همراهی می‌کنید، از شما تشکر می‌کنیم. یلدای شگفت‌انگیز قرار است کالاهای مختلفی را با قیمت‌هایی شگفت‌انگیز، در اختیار شما قرار دهد. برای اینکه خودمان را آماده این فروش بزرگ کنیم، تصمیم گرفته‌ایم تا در قالب مجموعه ویدیوهای آموزشی، نحوه‌ی خرید از دیجی‌کالا را قدم به قدم به شما آموزش دهیم. سومین قسمت از این مجموعه‌ی آموزشی، شما را به نحوه‌ی اضافه و کم کردن کالاهای مختلف، آشنا می‌کند.

کالاهای متعددی قرار است در یلدای شگفت‌انگیز، تخفیف‌های بزرگ داشته باشند. اگر می‌خواهید چند کالا را به سبد خرید خود اضافه یا کم کنید، ویدیوی بالا را ببینید.

دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar مصطفی

    سلام این به خدا رسمش نیست من یه هدفون سفارش دادم گفت برای روز ۲ اردیبهشت میاد الان ۱۲ اردیبهشت هنوز تو مرحله تحویل به مامور ارساله به خدا اعصابم خورد شد هیچ کاری نمیتونم بکنم خواهش میکنم برام ارسال کنید واقعا بهش نیاز دارم لطفااااااا

  2. Avatar منصوره گلشنی

    من لغو شفارش کردم ولی لغو نمیکنه چرا؟

    1. Avatar حسن

      دوست عزیز مگه فروشنده ها مسخره شما هستن که سفارش بدید و بعد لغو کنید !

  3. Avatar علی

    خسته نباشید. واقعا خدا قوت…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه