چگونه با واتساپ عکس ویرایش کنیم؟ (فرمول قسمت ۵۰)

۱۹ بهمن ۱۳۹۸

شاید شما هم مثل خیلی‌ها این نظر را داشته باشید که واتساپ قابلیت‌های کمی دارد و به عنوان پیام رسان شماره‌ی یک دنیا، ویژگی شاخصی ندارد؛ اما چند قابلیت ویرایش عکس در واتساپ هست که ممکن است بتواند نظر شما را در مورد این پیامرسان تغییر دهد. شاید هنوز از این قابلیت‌ها بی‌خبر باشید. مثلا این که می توانید عکس‌ها را قبل از فرستادن از طریق ابزارهای خود واتساپ ویرایش و ویژگی‌های جالبی به آن‌ها اضافه کنید. این قابلیت ویرایش عکس می‌تواند عکس‌های معمولی را تبدیل به عکس‌هایی جذاب کند.

فیس‌بوک همچنان بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی دنیا است و بعد از آن اینستاگرام و توییتر در صدر جدول قرار دارند؛ اما واتساپ رایج‌ترین پلتفرم پیام‌رسانی در دنیا محبوب می‌شود و در حال حاضر بیش از یک و نیم میلیارد نفر روزانه در سرتاسر دنیا از واتساپ استفاده می‌کنند.

برای استفاده از قابلیت‌های ویرایش عکس واتساپ کافی است عکسی که می‌خواهید بفرستید را انتخاب کنید و سپس از گزینه‌های بالای صفحه روی علامتی که شکل ایموجی دارد ضربه بزنید. حالا می توانید ایموجی مورد نظرتان را به عکس اضافه کنید و سپس رنگ و اندازه‌ی آن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از بالون‌های گرافیکی موجود در تب ایموجی به تصویرتان دیالوگ اضافه کنید.

می‌توانید روی عکس‌های خودتان متنی بنویسید و سپس دستتان را روی متنی که نوشته‌اید نگه دارید و به چپ و راست بکشید تا فونت نوشته شما تغییر کند. همینطور با حرکت دادن دست به سمت بالا و پایین می‌توانید رنگ نوشته را تغییر دهید و هر رنگی که دوست دارید را از پالت رنگی کنار صفحه انتخاب کنید.

به نظر شما واتساپ چه قابلیت‌های جالب دیگری به جز قابلیت ویرایش عکس دارد؟

بیشتر بخوانید:
۲۱ ترفند WhatsApp که باید بلد باشید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه