ویژگی‌های جالب نوکیا ۷ پلاس چیست؟

۱۰ شهریور ۱۳۹۸

با تولید نوکیا ۷ پلاس، HMD Global بار دیگر این برند فنلاندی را بر سر زبان‌ها انداخته است. این گوشی برخلاف امکانات و ویژگی‌های بسیار خوبش، قیمت مناسبی دارد و به همین دلیل می‌تواند طرفداران زیادی به دست آورد و در بازار، فروش خوبی داشته باشد. شرکت HMD Global که طراح گوشی‌های نوکیاست، رقیبی برای گوشی‌های اپل و سامسونگ طراحی کرده است که امکانات و ویژگی‌هایش در بالاترین رده قرار می‌گیرد. نوکیا ۷ پلاس با یک صفحه‌نمایش با ابعاد دقیق ۶اینچی عرضه شده است و بسیار خوش‌دست است و با رزولوشن +FullHD یک نمایشگر بی‌نقص به حساب می‌آید. پردازنده‌ی قدرتمند هشت‌هسته‌ای به‌همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و دوربین دوتایی بسیار با کیفیت از جمله ویژگی‌هایی است که نوکیا ۷ پلاس را در قله‌ی موفقیت و تکامل قرار داده است. این گوشی می‌تواند به راحتی با مدل‌های جدید از برندهای سامسونگ، هوآوی و ال‌جی و حتی اپل رقابت کند.

تراشه‌ی میان‌رده اما پرقدرت اسنپدراگون ۶۶۰ که از محصولات شرکت کوآلکام است، مسئولیت پردازش و محاسبات را در نوکیا ۷ پلاس به عهده دارد. تراشه‌ای که باید برای پردازش‌های گرافیکی روی آن حساب کنید، با توجه به نوع پردازنده‌ی اصلی Adreno 512 است که بازی‌های روز دنیا را به راحتی و روانی با بالاترین جزئیات روی پلتفرم موبایل اجرا می‌کند. بازی‌هایی مثل آسفالت ۸ و Dead Trigger 2 که جزو بازی‌های سنگین و حجیم به شمار می‌رود. با این‌حال هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع نقص عملکرد نوکیا ۷ پلاس شود. دوربین‌های پشتی دو سنسور ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی دارند. تغییر از اندروید ۸ به ۸.۱ باعث تغییرات چشم‌گیری هم در دوربین و قابلیت‌های آن شده است. این تغییرات باعث شده رابط کاربری پیچیده و از مد افتاده به یک طراحی ساده با کاربری راحت تبدیل شود. امکانات دیگر این دوربین، زوم اپتیکال تا ۲ برابر، فناوری تشخیص فاز دوگانه برای فوکوس خودکار و ویژگی‌های نرم‌افزاری معمول دیگر مثل HDRاتوماتیک، بوکه و حالت Portrait Mode است. دوربین سلفی هم سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد و توان فیلم‌برداری با کیفیت FullHD دارد که در نوع خود بی‌نظیر و قابل تحسین است.

حسگر اثرانگشت هم همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم زیر دوربین‌های اصلی و در قاب پشتی جا خوش کرده است. صفحه‌نمایش نوکیا ۷ پلاس اندازه‌ی دقیقی دارد و گوشی‌های زیادی هستند که صفحه‌نمایشی با این ابعاد داشته باشند. با صفحه‌نمایش ۶اینج بسیار خوش‌دست و کارکردن با آن لذت‌بخش است. روکش شیشه‌ای محافظ Corning Gorilla Glass 3 هم خیال کاربر را از خط و خش و ضربه‌های نه چندان محکم راحت می‌کند. این نمایشگر می‌تواند تا ۱۰ لمس همزمان را تشخیص بدهد و برای بازی کاملا مناسب است.

باتری نوکیا ۷ پلاس از نوع لیتیوم-یون است و ۳۸۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. به خاطر وجود درگاه USB Type-C، در مدت نیم‌ساعت می‌توانید تا ۵۰درصد باتری را شارژ کنید. باتری در حالت آماده‌به‌کار تا ۷۲۳ ساعت دوام دارد و برای مکالمه تا ۱۹ ساعت شارژدهی این گوشی را تامین می‌کند.

پرچم‌دار جدید نوکیا با نام نوکیا ۷پلاس، با صفحه‌نمایشی بسیار روشن، بدنه‌ی فلزی، سخت‌افزار قدرتمند، صفحه‌نمایش با کیفیت +FullHD و دوربین دوتایی با امکانات هیجان‌انگیز کلکسیونی از بهترین‌هاست که نوکیا در یک فریم جمع کرده است و یکی از بهترین گوشی‌های ساخته‌شده تا به امروز است. نوکیا بعد از چند سال که از فعالیت در بازار دور بود، با تولید میان‌رده‌‌هایش مثل نوکیا ۳، ۵، ۶ و ۸ با تولید نوکیا ۷پلاس بار دیگر پا به عرصه‌ی تولید گوشی‌های باکیفیت گذاشت که ارزش خرید بالایی دارد و می‌تواند طرفداران زیادی داشته باشد. طرفداران برند نوکیا کم نبوده و نیست و این بار هم انتظار می‌رود تا روند رو به رشدی را طی کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. دانیال

    دوماهه نمونه با رم ۶ گیگشو خریدم.فقظ بگم محشره . یبس نقص. اندروید ۹ شده عالیتر شد باطریش و دوربینش جای هیچ حرفی نداشتن زیباِیشم خیره کنندست هر کسی دستم دید شیفته اش شد و کنجگاو. فقط مشکلی که دارم اینه نرم افزار های ایرانی بعضا با اندروید ۹ هنوز سازگار نشدن. خیلی عقبن ازبروزرسانی ها.فقط کاش ضد آب بود و از گوریلا گلس۵ استفاده میکرد.حیف همچین گوشی ئی که این دو مورد رو نداره

    1. محمد

      با سلام

      میدونستید گوریلا گلس ۳ در تست مقاومت در برابر خش و شکستگی بهتر عمل میکنه تا گوریلا گلس ۵. حتما تست مقاومت ویدئوهاش ره ببینین این ره جستجو کنین nokia 7 plus durability و redmi note 7 durability نوکیا که خوب گوریلا گلس ۳ هست ویدئوش ره ببینین.ردمی نوت ۷ هم گوریلا گلس ۵ هست ویدئوش ره ببینین و در آخر قضاوت کنین کدام گلس بهتره

  2. Matin

    من یک هفته است گوشی رو خریدم به نظرم که گوشی خیلی خوبیه فقط کسی می دونه چطور میشه وسط فیلم برداری مکث کرد؟؟؟؟

    1. سیامک

      نداره دوست عزیز. باید از یه اپلیکیشن دیگه استفاده بکنین.

  3. مسلم

    من این کوشیرو یک هفته خریدم.میخواستم سامسونگ ۸+ بخرم ولی فروشنده این کوشیرو بهم پیشنهاد کرد گفت نسبت به قیمتش با سامسونگ خیلی بهتره هم دوربینش هم سخت افزاری هم باطریش من که ازش راضیم عالیه..

  4. الناز

    من این گوشی رو خریدم و واقعا ازش راضیم،باتری خیلی خوبی داره

    1. مینا

      دوربینش چطوره؟

      1. امیدم

        آقا دوربینش برای شرکت زایسه من نمیفهمم چه اصراری دارید بگید معمولیه دوربینش عالیه

  5. مهدی

    گوشی خوبیه اما به قیمتش خوب فکر کنید!!!!!!! و دوربینش هم جالب نیست .هیچ ویژگی نرم افزاری خاصی هم ندارد

    1. میلاد

      میدونی اندروید خام چیه؟ اونی که شما دنبالشی تو سامسونگ و هوآوی پیدا میشه! اندروید خام یعنی خودت به سلیقه خودت کاملش کنی نه اینکه بگی هیچی نداره! دوربینشم همه میگن بی نظیره فقط از شما میشنوم میگی خوب نیست!یا عکاسی بلد نیستی یا کلا! جزء اونایی هستی که حتی ندیده هم مخالف نوکیان!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه