کتاب‌های درسی و دانشگاهی را در فیدیبو بخوانیم!

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

این روزها با وجود مشغله‌های روز‌افزون و تغییر سبک زندگی افراد، بسیاری از آن‌ها ترجیح می‌دهند بجای مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مختلف و جستجو در میان کتب گوناگون، برای خرید کتاب‌های دانشگاهی مورد نیاز خود از فروشگاه‌های آنلاین موجود استفاده کنند.
در این بین دانشجویان قشر کثیری از افراد جامعه هستند که نیاز به مطالعه کتب تخصصی خود دارند و یکی از دغدغه‌های اصلی آنها، یافتن کتاب‌های تخصصی‌شان از میان تنوع بالای کتاب‌های دانشگاهی است که این مساله با سایت و اپلیکیشن فیدیبو که کتب دانشگاهی را به تفکیک رشته‌های مختلف دسته‌بندی کرده و انواع کتاب‌ها را در دسترس دانشجویان قرار داده به راحتی حل شده است.
به همین منظور سایت فیدیبو، در زمینه عرضه و فروش کتاب الکترونیکی دانشگاهی تلاش دارد تا نیازهای دانشجویان را در این زمینه رفع سازد. شما با مراجعه به سایت و یا دانلود اپلیکیشن فیدیبو می‌توانید به راحتی به معتبرترین بانک کتاب دانشگاهی دست پیدا کنید و از این نمایشگاه آنلاین کتب دانشگاهی در هر ساعت از شبانه روز بهره‌مند شوید.
اگر تا به حال تجربه خرید آنلاین کتاب‌های دانشگاهی را نداشته‌اید، باید بدانید که خرید آنها به صورت آنلاین تا چه میزان می‌تواند در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی کند.

با توجه به اهمیت کتب دانشگاهی رشته‌های مختلف، ناشران متعددی در زمینه نشر و توزیع کتاب‌های دانشگاهی در بازار به رقابت می‌پردازند. از میان معتبرترین و شناخته شده‌ترین ناشران این سری کتاب‌ها می‌توان به انتشارا خیلی سبز، مهر وماه، مجد، نشر علم عمران، انتشارات دانشگاه تهران، مرکز نشر دانشگاهی، انتشارات سنجش و دانش، انتشارات تیمورزاده، انتشارات جهاد دانشگاهی، انتشارات پوران پژوهش و انتشارات دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی اشاره کرد.
تمامی این ناشران نسخه‌های کتاب الکترونیکی دانشگاهی را به منظور رفاه حال دانشجویان و کنکوری‌ها، در کنار انواع چاپی آن منتشر کرده‌اند تا امکان خرید کتاب دانشگاهی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با هزینه کم برای رشته‌های مختلف و در مقاطع گوناگون فراهم کنند.

می‌توانید در هر زمان یا مکان، کتاب‌های دانشگاهی را به صورت الکترونیک و با قیمت مناسب‌تر، از فیدیبو دانلود کنید. تنها با جستجوی نام کتاب در فیدیبو، کتاب مورد نظرتان را در مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکتری، در تمامی رشته‌ها پیدا کنید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar عرفان

    از بعضی انتشارات مثل گاج و مبتکران واقعا کتاب کمه اگر اونارو هم اضافه کنین که عالی میشه.
    کتاب های انتشارات خیلی سبز و مهر و ماه اکثرا هستن داخل برنامه اما گاج و مبتکران نه!

  2. Avatar آقامجتبی

    ایده ی باحالیه زحمت عکس گرفتن از کتابو برا ما کم می کنه
    اما کتاب های مرجع همشون از این انتشاراتی که گفتین نیستن لطفا اونا رو هم اضافه کنین
    کتاب هایی مثل دینامیک و استاتیک مریام ، مقاومت مصالح جانسون ، سیالات فاکس ، ترمودینامیک سنجل ، طراحی اجزای شیگلی و … و صدالبته همه و همه ترجمه شده نه زبان اصلی !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه