سه خبر مهم امروز را از دست ندهید (۲۸ آذر ۹۵)

۱۴ آذر ۱۳۹۷

اگر در چند روز گذشته دیجی‌کالا مگ را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که بزرگ‌ترین خرید اینترنتی ایرانیان از تاریخ ۲۹ آذر ماه تا ۱ دی ماه به مناسبت شب یلدا و با نام یلدای شگفت‌انگیز برگزار می‌شود. پس از بامداد روز ۲۹ آذر ماه از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا چشم‌ برندارید.

امروز گوشی جدید شرکت هواوی از برند آنر هم معرفی شد. محصولی که Magic نام دارد و ویژگی‌هایی دارد که آن را به یک گوشی جادویی تبدیل می‌کند. این تلفن همراه هوشمند نه تنها از سخت افزار بسیار خوبی هم بهره می‌برد، هوش مصنوعی پیشرفته‌ای دارد. در واقع شرکت هوای تصمیم گرفته با این هوش مصنوعی به جنگ سایر شرکت‌های سازنده‌ی تلفن همراه هوشمند برود. هوش مصنوعی این محصول متوجه می‌شود که گوشی در اختیار چه کسی قرار دارد. اگر آنر مجیک در اختیار صاحب‌اش نبود، اعلان‌ها نشان داده نمی‌شوند. حتی این محصول به صحبت‌های کاربران هم گوش می‌کند و می‌تواند نسبت به صحبت‌های آن‌ها، پیشنهادهای مختلفی بدهد. مثلا اگر درباره‌ی فیلم صحبت می‌کنید، جادوی هواوی به شما فیلم پیشنهاد می‌کند.

خبر بعد هم مربوط به شرکت بلک‌بری می‌شود. بلک‌بری که از قبل گفته بود دیگر نمی‌خواهد تلفن همراه هوشمند بسازد، گفت که امتیاز ساخت گوشی با نام این شرکت را به شرکت چینی TCL فروخته است. در واقع از این به بعد گوشی‌های بلک‌بری را TCL تولید می‌کند و خود بلک‌بری وظیفه‌ی توسعه‌ی نرم‌‌افزاری این محصولات را به دست می‌گیرد.

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه