سه خبر مهم امروز را از دست ندهید (۲ دی ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

شرکت ال‌جی ۵ گوشی جدید معرفی کرد. این تلفن‌‌های همراه هوشمند که جزو محصولات میان‌رده و سطح پایین بازار به حساب می‌آیند، قرار است در CES 2017 نشان داده شوند؛ اما ال‌جی آن‌‌ها را زودتر معرفی کرد. این شرکت گوشی‌های LG Stylo 3،‌K10، K8، K4 و K3 را نشان داد و گفت که به‌زودی اطلاعات و ویدیوهای مختلفی از ویژگی‌های آن‌ها در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

امروز شرکت نوکیا از اپل شکایت کرد. دلیل آن هم این است که اپل به شکل غیر قانونی از پتنت‌های نوکیا استفاده کرده است. نوکیا گفته که با اپل برسر استفاده از این پتنت‌ها مذاکره کرده؛ اما نتیجه بخش نبوده و به همین دلیل تصمیم گرفته از این شرکت شکایت کند. از آنجایی که نوکیا تا چند وقت دیگر کلی گوشی جدید راهی بازار می‌کند، قصد دارد از پتنت‌های خودش دفاع کند.

در آخر هم باید به این موضوع اشاره کنیم که به‌روزرسان جدیدی برای اپلیکیشن «پریزما» (Prisma) عرضه شده که باعث می‌شود ویژگی‌های یک شبکه‌ی اجتماعی در اختیار کاربران قرار بگیرد. این برنامه که تصاویر را به تابلوهای نقاشی تبدیل می‌کند، اکنون به کاربران اجازه می‌دهد که تصاویر خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاری که باعث می‌شود پریزما کم‌کم به رقیب اینستاگرام تبدیل شود.

telegram_ad2_1

 

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه