معرفی دستگاه مانیکور و پدیکور پریتک مدل LD-58

۱۹ آذر ۱۳۹۹

دستگاه ناخن «پریتک» (Pritech) برای مانیکورکردن ناخن‌های دست و پدیکورکردن ناخن‌های پا استفاده می‌شود. مدل «LD-58» دارای هفت سری است که هر کدام کارایی و شکل متفاوتی دارند. برس کوچک موجود در این ست برای تمیزکردن سطح و اطراف ناخن‌ها پس از سنباده‌کشیدن مناسب است. دو سری کوچک و بزرگ نقره‌ای‌رنگ که سطح زبری دارند، برای سنباده‌کشیدن و صاف‌کردن سر ناخن به‌کار می‌روند. سری کوچک را برای ناخن‌های دست و سری بزرگ‌تر را می‌توان برای ناخن‌های پا استفاده کرد. سری تکی هم که روی سطح آن پنبه‌ای‌شکل است، برای تمیز و براق‌کردن سطح ناخن‌ها کاربرد دارد.

سه سری دیگر که فلزی و طرح‌دار و مسطح‌اند، برای صاف و یکدست‌کردن سطح ناخن‌ها طراحی شده‌اند که پستی و بلندی‌ها و ناهمواری‌های سطح ناخن‌ها را از بین می‌برند. این سری‌ها نه‌تنها ظاهری زیبا به ناخن‌ها می‌بخشند، بلکه سطحی منظم ایجاد می‌کنند و بسیار آسان‌تر می‌توان از لاک ناخن استفاده کرد. دسته‌ای کوچک و کاملا ارگونومیک درون ست قرار داده شده است که هرکدام از سری‌ها روی آن قرار گرفته‌اند و به‌صورت چرخشی کار انجام می‌دهند. دسته دارای یک حالت صفر و بی‌حرکت و چهار حالت چرخشی است که سرعت‌های متفاوتی دارند و قابل‌تنظیم هستند. کل ست (شامل دسته و هفت سری همراهش) درون محفظه‌ای‌ به ‌رنگ آبی و سفید و از جنس پلاستیک قرار گرفته‌ است که ظاهری شکیل دارد. ست مانیکور و پدیکور پریتک با برق خانگی کار می‌کند و به‌آسانی شارژ می‌شود.

همچنین این دستگاه خشک‌کن لاک دارد که به‌وسیله‌ی اشعه، لاک‌هایتان بسیار سریع‌تر خشک خواهند شد. با قراردادن دست خود زیر اشعه، لاکتان خشک شده و دیگر به صرف زمان طولانی یا خرید اسپری‌های خشک‌کن نیازی نخواهید داشت. اگر می‌خواهید ناخن‌هایی زیبا و مرتب داشته باشید، خرید ست مانیکور و پدیکور پریتک بهترین انتخاب خواهد بود.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه