بررسی هودی ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو؛ طراحی متفاوت و جذاب

۲۳ آبان ۱۴۰۲

در این ویدیوی تلنت قصد داریم هودی ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل GK1925 G را به شما معرفی کنیم که یک محصول باکیفیت از یک برند ایرانی بوده و برای ورزش در هوای سرد بیرون از فضای باشگاه و خانه مناسب است. پارچه‌ی این هودی ترکیبی از پلی استر، اسپاندکس، نخ و فلامنت است که آن را به یک انتخاب عالی برای ورزش تبدیل می‌کند. اگر به لباس‌های ورزشی خاص و طرح‌دار علاقه دارید، این مدل می‌تواند مناسب شما باشد.

هودی ورزشی مردانه 1991 اس دبلیو مدل GK1925 G

پارچه‌ی این هودی طرح‌دار است و تم کلی آن به رنگ طوسی است. پارچه‌ی این هودی مردانه کیفیت بسیار خوبی دارد؛ جنس آن کمی کشی است و زمانی که هودی را می‌پوشید خنکی خاصی را حس خواهید کرد. استایل این لباس برای ورزش کاملا قابل قبول است و انتخاب خوبی است. در قسمت سرشانه دو نوار مشکی رنگ کار شده و دو لوگو هم از برند ۱۹۹۱ روی لباس دیده می‌شود. قد لباس تا روی باسن است و آستین‌های آن به صورت انگشتی طراحی شده‌اند.

برای بررسی بهتر هودی ورزشی مردانه ۱۹۹۱ اس دبلیو مدل GK1925 G و آشنایی بیشتر با مشخصات این محصول، از شما دعوت می‌کنیم تا ویدیوی بالا را تماشا کنید.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه