۳ خبر مهم امروز را از دست ندهید (۱۲ بهمن ۹۵)

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

گوگل اعلام کرد که اندروید ۷.۱.۲ را تا چند ماه دیگر منتشر میکند. گفته شده که این نسخه از اندروید روی برطرف کردن برخی مشکلات و روان‌تر شدن این سیستم عامل تمرکز دارد. اندروید جدید فعلا برای گوشی‌های نکسوس و پیکسل منتشر می‌شود. اندروید ۷.۱.۲ برای نکسوس ۶ و نکسوس ۹ منتشر نخواهد شد.

پروژه DragonFlEye می‌تواند سنجاقک‌ها را به پهپاد تبدیل کند. در این روش از گجتی شبیه به کوله‌پشتی استفاده می‌شود که روی سنجاقک قرار میگیرد و می‌تواند سیستم عصبی آن را کنترل کند. با این روش محققان می‌توانند از راه دور سنجاقک را کنترل کنند. حالا اگر یک دوربین کوچک هم روی این سنجاقک‌ها قرار بگیرد، می‌شود از آن‌ها به عنوان یک ابزار جاسوسی استفاده کرد. دانشمندان توانستند یک سنجاقک را از راه دور کنترل کنند.

سامسونگ چند وقتی می‌شود که هدست‌های بی‌سیم Level را در مدل‌‌های مختلف راهی بازار کرده است. حالا گفته شده که نسل جدید این هدست‌های بی‌سیم همزمان با عرضه‌ی گلکسی S8‌ راهی بازار خواهند شد. این هدست جدید که در رنگ‌های قرمز،‌ سبز، سیاه و نقره‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد به سیستم حذف نویز مجهز شده است. به احتمال زیاد گوشی گلکسی S8 در ۹ فروردین‌ماه معرفی خواهد شد.

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar DANESHCHI.IR

    مطالب خیلی خوبی بودند

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه