معرفی ماشین کنترلی دبلیو ال تویز مدل Wave Runner

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

«یک ماشین مسابقه‌ای واقعی» شاید کوتاه‌ترین عبارت برای اسباب‌بازی «دبلیو ال تویز» باشد. مطمئنا سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت، این ماشین را در مقایسه با همتایان کنترلی‌اش، به رده‌ی ماشین‌های مسابقه‌ای ارتقا می‌دهد. ماشین کنترلی دبلیو ال تویز مدل «Wave Runner» دارای یک فریم فلزی به‌همراه قطعات پلاستیکی است. این ماشین با طول ۳۴/۸ سانتی‌متر دارای ۹۸۵ گرم وزن است.

وزن زیاد آن به‌دلیل داشتن فریم فلزی است. بی‌شک حرکت با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت به یک فریم قوی و مستحکم نیاز دارد که دبلیو ال تویز فلز را به‌عنوان فریم این ماشین انتخاب کرده است. برای حرکت ماشین هم یک باتری ۷/۴ ولتی قابل‌شارژ با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی‌آمپر در نظر گرفته است. برای هدایت ماشین هم یک ریموت کنترل به ارتفاع ۲۰ سانتی‌متر در بسته‌بندی وجود دارد. این ریموت کنترل برای روشن‌شدن، به چهار عدد باتری قلمی نیازمند است. برای حرکت روبه‌جلوی ماشین می‌توان از ماشه‌ی روی ریموت استفاده کرد و جهت هدایت ماشین به طرفین، یک چرخ گردان با گریپ ضدلغزش در نظر گرفته شده است.

از ویژگی‌های این ماشین می‌توان به قابلیت استفاده از آن در سطوح ناهموار مانند سطوح خاکی و ماسه‌ای و حتی مکان‌های چمن‌کاری‌شده اشاره کرد. برای شارژ باتری ماشین هم یک آداپتور در بسته‌بندی وجود دارد و می‌توانید برای مسابقات بعدی ماشین خود را شارژ کنید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar reza ch

    دوستان قبلا از خرید به این مدل هم ینگاهی بندازید WLToys Vortex Radio Control Car
    سرعتش ۵۰ کیلومتر بر ساعت
    قیمتشم هم قیمت اینه 🙂

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه