بررسی و تست صدای گیتار کلاسیک انجل مدلZ-nature؛ سازی که در مجموع قابل قبول است

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

گیتار از دسته‌ی سازهای زهی است که با ناخن یا با پیک گیتار نواخته می‌شود. گیتار کلاسیک سازی است که به خصوص میان جوان‌ها طرفداران زیادی دارد. صدای گیتار کلاسیک در اثر ارتعاش سیم‌ها تولید می‌شود. برای انتخاب گیتار مناسب باید به نکته‌های زیادی از جمله بدنه‌ی گیتار و سیم‌ها و دسته و فرت‌ها توجه کنید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

گیتار انجل مدل Z-nature ظاهر خوبی دارد و مهم‌تر اینکه صدایش هم خوب است. برای بدنه‌ی ساز از چوب صنوبر و دسته‌ی آن و فرت بورد از جنس چوب راش است. فرت‌های ساز به رنگ طلایی هستند. خرک ساز پلاستیکی است. شیطانک گیتار هم پلاستیکی است که فاصله‌ی آن با سردسته و فرت بورد ساز توی ذوق می‌زند. اما نکته‌ی ظاهری جذاب ساز شکل بالای دسته‌ی آن است که کمی با گیتارهای معمول متفاوت است. درباره‌ی تاریخچه‌ی ساز گیتار قصه‌های متفاوتی وجود دارد و برخی حتی می‌گویند که منشا این ساز ایران بوده است و بعضی دیگر هم می‌گویند توسط یونانی‌ها به اسپانیا برده شده و در حقیقت همان سیتارای یونانی است که تغییر شکل پیدا کرده. گیتار انجل از جنس گیتارهای کلاسیک است که خودشان زیر مجموعه‌ی گیتارهای آکوستیک قرار می‌گیرند. یعنی به جز بدنه‌شان هیچ چیز دیگری برای تقویت صدا ندارند. اما بدنه‌ی گیتار کلاسیک کمی کوچکتر است و به جای سیم‌های فلزی از سه سیم نایلونی و سه سیم فلزی که دور ابریشم پیچیده شده‌اند، استفاده شده است.

سازی که در این ویدیو مورد بررسی قرار گرفته در مجموع ساز قابل قبولی است.

آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به پروژه دیجی‌کالا مگ تلنت را دارند.

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. لوكس

    سلام
    صدای ساز ضعف داشت.الحمرا بخر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه