بررسی و تست صدای سه تار خسرو کرمی مدل دو مهر ویدا؛ قابل قبول و متناسب با قیمت

۱۶ خرداد ۱۴۰۱

سه تار از جمله سازهای اصیل ایرانی است که صدایی دلنشین دارد. اوایل پیدایش سه تار این ساز به خانواده‌ی تنبور و دو تار نزدیکتر بود اما هر چه گذشت به لحاظ ساختار و صدا به تار نزدیک‌تر شد. سه‌ تار دو مهر ویدا ساخته‌ی خسرو کرمی که در این ویدیو بررسی می‌شود سازی است که به لحاظ ظاهری و قیمتی نسبتا قابل قبول است و با کاوری عرضه می‌شود که از بسیاری از کیف‌های برزنتی کیفیت بهتری دارد.

خرید محصول از دیجی‌کالا

برای این ساز در قسمت کاسه‌ی آن از چوب توت استفاده شده که باعث می‌شود طنین خاصی داشته باشد. برای صفحه‌ی رویی هم چوب توت به کار رفته و این چوب باعث می‌شود که در مجموع نوازنده صدای خوبی از ساز داشته باشد. اما بخش دیگری از ساز که بسیار روی صدای آن تاثیرگذار است دسته و پرده‌بندی‌هایش است. این مشکل اصلی سه‌تار ویداست که صدای گز ایجاد می‌کند. دسته از چوب گردو ساخته شده اما مشکل از چوب دسته نیست بلکه از نخ‌های پرده است. فاصله‌ی سیم‌ها از بدنه به خاطر خرک درست و باکیفیت یکسان است. سازنده از گوشی‌های آماده استفاده کرده که هم زیبا هستند و هم از چوب آبنوس ساخته شده‌اند. گرچه گوشی‌های دست‌ساز باعث ارزش بالاتر ساز می‌شدند. روی کاسه‌ی این ساز طرح‌هایی برای زیبایی کار شده است.

آن دسته از شرکت‌کنندگان در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه که عملکرد درخشانی داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه‌ای ویدیو بسازند، امکان ورود به پروژه دیجی‌کالا مگ تلنت را دارند.

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های هفتگی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت بیشتر بدانید

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه