بررسی و تست صدای سنتور ایران ساز مدل باران؛ در ستایش اصالت و زیبایی

۳۰ آذر ۱۴۰۰

سنتور از سازهای زهی اصیل ایرانی به شکل ذوزنقه است که بدنه‌ی آن از چوب ساخته شده و نه خرک و ۷۲ سیم دارد که این سیم‌ها به صورت چهارتایی در ۱۸ دسته تقسیم شده‌اند. بعضی‌ها ساخت سنتور را به ابونصر فارابی نسبت می‌دهند. در این ویدیو ساز سنتور شرکت ایران‌ ساز مدل باران را بررسی کرده‌ایم. نوازنده‌ی مهمان آقای مهران مومنی هستند که برای تست صدای ساز از آثار استاد پرویز مشکاتیان نواختند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

روی صفحه‌ی این ساز نقاشی شده و به لحاظ طراحی ساز زیبایی است. جعبه‌ی مضراب این ساز همراهش است. سنتور باران توانسته به خوبی حس صدای اصیل و دلنشین را منتقل کند. بدنه‌ی این سنتور از جنس چوب درخت آزاد است و رگه‌های چوب قابل رویت است و در شناسنامه هم درباره‌ی جنس چوب آن نوشته شده است. خرک‌ها ساخته شده از چوب گردو هستند. همه‌ی خرک‌ها سالم‌اند و روی آن‌ها با خطوط مشکی تزیین شده است. گوشی‌های این ساز از جنس استیل هستند و دو رنگ دارند که باعث سهولت در کوک کردن ۷۲ سیم می‌شود. برای کوک کردن ساز، آچار کوک نیاز است که همراه این ساز عرضه شده. داخل جعبه‌ی مضراب‌ها مخمل قرمز است و کلا این ساز به لحاظ طراحی و زیبایی رضایت‌تان را جلب می‌کند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه