بررسی و تست صدای گیتار آکوستیک یاماها F370؛ تمیز و خوش‌دست

۸ آذر ۱۴۰۰

شرکت ژاپنی یاماها که در حال حاضر مسئولیت چند شرکت با ملیت‌های مختلف دیگر را هم برعهده دارد در زمینه‌ی تولید ساز و وسایل مربوط به صدا نامی معتبر و شناخته شده است که نیازی به معرفی ندارد. یاماها به خصوص در زمینه‌ی تولید گیتار و پیانو اعتبار زیادی دارد. در این قسمت از ویدیوی نقد و بررسی سازها یک گیتار آکوستیک محصول یاماها را بررسی کرده‌ایم که در دو رنگ قهوه‌ای تیره و مشکی در سایت موجود است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

گیتار از دسته‌ی سازهای زهی است که شش سیم دارد. تلفیق دستی که روی دسته و فرت‌ها قرار دارد با دستی که سیم را می‌نوازد صدای نت‌ها را روی گیتار به وجود می‌آورند. برای کسانی که بودجه‌ی محدودتری دارند گیتار یاماها مدل F310 پیشنهاد می‌شود که قیمت بهتری دارد. هر دو ساز گزینه‌های مناسبی برای شروع نواختن گیتار هستند. گیتار آکوستیک یاماها مدل f370 همه‌ی آن چیزی را که از یک ساز برای شروع توقع دارید برآورده می‌کند. چوب بدنه از جنس اسپیروس است و در کناره‌ها هم از چوب ناتو استفاده کرده که در صدادهی عملکردی مشابه چوب ماهون دارد ولی هزینه‌ی کمتری روی دست سازنده می‌گذارد. فرت بورد که بسیار تمیز کار شده از جنس چوب رزوود است. فرت‌ها بسیار تمیز کار شده‌اند و هیچ‌کدام ناهمواری یا لبه‌ی تیز ندارند.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه