بررسی ساندبار شیائومی MDZ-27-DA؛ مناسب فضاهای کوچک

۱۵ فروردین ۱۴۰۲

با وجود اینکه کیفیت تلویزیون‌ها طی سال‌های گذشته بسیار بهتر شده، ولی کاهش حاشیه‌های نمایشگر منجر به افت کیفیت صدای آن‌ها شده است زیرا دیگر نمی‌توانند اسپیکر را روبروی کاربران قرار دهند. در نتیجه افرادی که به دنبال دریافت صدای باکیفیت هستند، چاره‌ای جز خرید ساندبار ندارند. شیائومی در زمینه‌ی ساندبار هم توانسته سروصدای زیادی راه بیندازد و در این ویدیو ساندبار شیائومی MDZ-27-DA را بررسی می‌کنیم.

ساندبار شیائومی مدل MDZ-27-DA

طول این ساندبار به ۸۳۰ میلی‌متر می‌رسد و عرض آن ۷۲ میلی‌متر است. همراه با این محصول، یک آداپتور بزرگ در اختیار شما قرار می‌گیرد که برای وصل کردن آن به پریز برق، باید از تبدیل استفاده کنید. طبیعتا این ساندبار مناسب جابجایی نیست و بنابراین وزن پایینی ندارد. در بخش پایینی آن شاهد سه پایه سیلیکونی هستیم تا بتواند به طور محکم در جای خود قرار بگیرد.

ساندبار شیائومی MDZ-27-DA از ورودی‌های متنوعی برای دریافت صدا بهره می‌برد و در این زمینه دست کاربر را کاملا باز می‌گذارد. در زمینه‌ی کیفیت صدا باید بگوییم که تفکیک صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد و بنابراین برای تماشای فیلم و سریال گزینه‌ی ایده‌آلی است. البته واقعیت این است که در صورت استفاده از بلوتوث، با تاخیر نسبی صدا روبرو هستیم. اما از آنجایی که کاربران برای اتصال ساندبار به تلویزیون از کابل استفاده می‌کنند، با این مشکل روبرو نخواهند شد.

ساندبار شیائومی MDZ-27-DA برای افرادی که دوست دارند بیس قدرتمندی دریافت کنند، گزینه‌ی مناسبی نیست. همین تاخیر صدای دریافتی با بلوتوث هم یکی از ضعف‌های آن به حساب می‌آید. جای خالی ریموت برای آن هم به شدت احساس می‌شود و بسیاری از ساندبارها همراه با ریموت ارائه می‌شوند. خوشبختانه از نظر تفکیک صدا حرف زیادی برای گفتن دارد و در کل با طراحی جذابی روبرو هستیم. بنابراین با توجه به این نکات، خرید آن را برای اتاق‌ها و در کل‌ خانه‌های کوچک که می‌خواهند صدای بهتری از تلویزیون یا پروژکتور دریافت کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

دیجی‌کالا مگ تَلِنت بستری برای کشف و پرورش، کسب درآمد و مشهور شدن استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. بستری برای افرادی که توانایی ساختن انواع ویدیو را برای دیجی‌کالا در «استاندارد حرفه‌ای محتوا و تصویر» دارند. افراد حاضر در پروژه‌ی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجی‌کالا، به طور مستقیم از دیجی‌کالا کسب درآمد می‌کنند.

دیجی‌کالا به سادگی امکان دسترسی به کالا را برای افرادی که توانایی ویدیوسازی حرفه‌ای دارند، فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید استعداد، توانایی، امکانات، انگیزه و اشتیاق ویدیوسازی دارید، به دیجی‌کالا مگ تَلِنت بپیوندید.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی دکمه‌ی زیر کلیک کنید.

درباره‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه