مشخصات احتمالی HTC وان M10 منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
وان m10

چند روز پیش «ایوان بلاس» (Evan Blass)، افشاگر مشهور توییتری که با نام evleaks@ شناخته می‌شود خبر داد که گوشی پرچم‌دار HTC وان M10، با نام رمزی پرفیوم، ظاهری شبیه به گوشی وان A9 خواهد داشت. اما این بار او لیست کاملی از مهم‌ترین مشخصات این گوشی را فاش کرده است.

برخلاف مدل‌های قبلی سری وان، قسمت جلوی M10 بلندگوی استریو نخواهد داشت.

براساس evleaks@، وان M10 یک صفحه‌ی لمسی QHD از نوع AMOLED خواهد داشت. در پیکره‌بندی آن از تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون ۸۲۰، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی به ظرفیت ۳۲ گیگابایت استفاده خواهد شد. همچنین یک درگاه microSD هم برای افزایش ظرفیت حافظه وجود دارد.

دوربین پشتی این دستگاه ۱۲ مگاپیکسل با فناوری التراپیکسل است که از فوکوس خودکار لیزری و لرزش‌گیر تصویر نوری بهره می‌برد. نکته‌ی جالب اینکه، دوربین جلویی هم لرزش‌گیر نوری خواهد داشت. برخلاف مدل‌های قبلی سری وان، قسمت جلوی M10 بلندگوی استریو نخواهد داشت. هرچند پایین صفحه نمایش یک اسکنر اثر انگشت در کلید خانه تعبیه خواهد شد.

گوشی هوشمند HTC وان M10 به سیستم عامل اندروید ۶.۰۱ مارشمالو مجهز خواهد بود که متناسب با HTC Sense 8 بهینه‌سازی شده است. همان‌طور که قبلا گفته شده بود، این دستگاه در کنگره‌ی MWC 2016 رونمایی نخواهد شد. به جای آن HTC در تاریخ دیگری، مراسمی را به رونمایی این محصول اختصاص خواهد داد.

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. امین حمیدی

    با سلام
    استفاده از سخت افزار بالا دیگر عادی شده و اغلب شرکت های چینی هم از این سخت افزار استفاده میکنند . اچ تی سی با اسپیکرها و طراحی فوقالعاده شناخته شده بود که اگر این دو گزینه را حذف کند . گمان نکنم راه به جایی ببرد

  2. مهدی

    آره خودشه دوربین ۱۲ التراپیکسلی میترکونه فقط نمیدونم چرا دوباره میخواد از رو آیفون واسه طراحیش تقلید کنه؟؟!!! جون مادرت اچ تی سی بیخیال این طراحی شو

  3. علی جوادی

    هیچ حرفی واسه گفتن نداره…چه تابلو از دکمه ی هوم اختصاصی گوشیهای سامسونگ کپی گرفته…اچ تی سی به پایان راه رسیده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه