تصویر پشت هوآوی P9: دوربین دوتایی لایکا

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که هوآوی قرار است پس فردا از پرچم‌دار جدیدش رونمایی کند، عکسی از این گوشی به بیرون درز کرده است که دوربین دوتایی و حسگر اثر انگشت این گوشی را نشان می‌دهد.

ظاهرا P9 اولین همکاری هوآوی با لایکا خواهد بود.

به غیر از تایید دوربین دوتایی هوآوی P9، می‌توان هم‌چنین لوگوی برند «لایکا» (Leica) را در پشت این گوشی دید؛ یعنی همانطور که هوآوی گفته بود، دوربین گوشی جدیدش با همکاری این شرکت آلمانی ساخته شده است. به غیر از فلش، هم‌چنین می‌توانیم لیزر فوکوس خودکار دوربین را هم در پشت P9 ببینیم. خبرها قبلا از وجود دو دوربین که هر کدام ۱۲ مگاپیکسل دقت دارند در هوآوی P9 گفته بودند.

شنیده‌ایم که هوآوی P9 یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با وضوح تصویر Full HD دارد. چیپ‌ست Kirin 955 شرکت هوآوی هم در این گوشی استفاده شده است. چهار گیگابایت حافظه‌ی اصلی (RAM) هم در هوآوی P9 وجود دارد.

البته این مشخصات، فقط مربوط به هوآوی P9 است؛ در صورتی که می‌دانیم این شرکت چینی مدل‌های دیگری هم در خانواده‌ی P9، مثل P9 Lite و P9 Max را هم در دست ساخت دارد.

دو روزیی تا رونمایی رسمی این گوشی و تایید تمام این اطلاعات صبر می‌کنیم. می‌توانید در ادامه، تصویر پشت P9 را ببینید.

poy9

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. امیر

    این هواوی از ال جی G5 و لو رفتن اینکه بدنه پلاستیکی را رنگ کرده و بجای فلز به ملت قالب کرده درس نگرفته؟ و باز از همین ترفند داره در تمام گوشی هاش استفاده میکنه…. متاسفانه اصطلاح “قورباغه رنگ کردن و جای ژیان مهاری فروختن” در مورد برندهای چینی یک موضوع کامل پیش پا افتاده شده…..

    1. احسان

      هرچی باشه بهتر از بدنه تمام پلاستیکی اکثر گوشی های سامسونگه

    2. مینا

      واقعا این هواوی دیگه واقعا شورش را درآورده… هر چی گوشی هواوی دست دوستان و آشنایان میبینم، برداشته پلاستیک را رنگ فلزی زده و پوشش کرده، و به اسم بدنه فلز ی داده بیرون….بعد از یک مدت که با گوشی کار میکنی در اثر تماس و رطوبت و… رنگ و روش میره و زشت میشه… آخه این چه سیاستیه این شرکت داره….از همون اول پلاستیک بدون روکش و رنگ میزد که بهتر بود…

  2. رضا

    چیپ ست Kirin 955 بسیار ضعیف تر از رقبا است ….حتی نتونسته در Antutu از مرز ۱۰۰ هزار عبور کنه. رقبات الان روی گذر از ۱۶۰ و ۱۷۰ هزار و رسیدن به مرزهای ۲۰۰ هزار….

    1. احسان

      عجب!

    2. مهران

      کاملا درسته… kirin 955 در حد و اندازه های یک پردازنده فلگ شیپ نیست… در قسمت گرافیک که واقعا کامل از رده خارجه… اشتباه بزرگی هواوی انجام داد در استفاده از این چیپ ست… در بخش دوربین هم بنظر نمیر سه حرفی برای گفتن داشته باشه…. کلا در هیچ زمینه ای با هیچ یک از محصولات سونی و سامسونگ و ال جی قابل رقابت نیست…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه