سازندگان GTA به مستند بی‌بی‌سی خرده گرفته‌اند

۳ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز شبکه‌ی «بی‌بی‌سی دو» فیلمی به ظاهر مستند درباره‌ی مجموعه بازی‌های جی‌تی‌ای و دعواهای حقوقی‌اش پخش کرد. این فیلم، از همان چند ماه پیش که خبر ساخت‌اش به بیرون درز کرده، استودیوی بازی‌سازی «راک‌استار» را نگران کرده بود. مسوولان راک‌استار و اعضای قدیمی این استودیو هم حسابی در اکانت‌های توییترشان از خجالت بی‌بی‌سی در آمده‌اند.

اعضای استودیوی راک‌استار می‌گویند که فیلم بی‌بی‌سی هیچ شباهتی به واقعیت ندارد.

این مستند جدید، دعواهای حقوقی تهیه‌کننده‌ی استودیوهای بازی‌سازی راک‌استار یعنی «سم هاوسر» و «بیل پکستون» را به تصویر کشیده است. نقش «سم هاوسر» را هم در این مستند، «دنیل ردکلیف»، بازیگر معروف مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» بر عهده گرفته است.

راک‌استار سر این موضوع هم چند وقت پیش از بی‌بی‌سی شکایت کرد و گفت که این شبکه هیچ حقی نداشته تا بدون اخذ اجازه از آن‌ها مستندی بسازد.

Dan_1

می‌توانید در ادامه، تعدادی از توییت‌هایی که سازندگان مجموعه‌ بازی‌های جی‌تی‌ای منتشر کرده‌اند را ببینید. اگر هم به دنبال تماشای مستند هستید، اسم‌ The Gamechangers را جستجو کنید.

1 2

طوری که بی‌بی‌سی اعضای استودیوی بازی‌سازی راک‌استار را به تصویر کشیده است، اصلا شیبه واقعیت نیست. در واقعیت، استودیوی راک‌استار هم مثل دیگر استودیوهای بازی‌سازی است و اتفاق خاصی در آن نمی‌افتد. همگی به آرامی مشغول کارشان هستند و هیچ درامای خاصی هم در کار نیست.

GameChangers_1

با این حال، بی‌بی‌سی جو بدی از استودیو در این مستند به تصویر کشیده است. برخی از جملات این مستند هم به قدری بد هستند که اگر مقداری با بازی‌های ویدیویی آشنایی داشته باشید، نمی‌خواهید به دیدن فیلم ادامه دهید.

منبع: Kotaku

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه