اینستاگرام را راحت‌تر روی گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل نصب کنید

۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برنامه‌ی اینستاگرام همیشه در قسمت جستجوی فروشگاه ویندوز پیدا نمی‌شد و این موضوع برخی کاربران را با مشکل مواجه کرده بود. یک راه برای دسترسی به  این برنامه وجود داشت و آن هم پیدا کردن آدرسی است که مرورگر اینترنتی از طریق گوشی‌های ویندوز فون به برنامه‌ی اینستاگرام در فروشگاه ویندوز متصل می‌شود؛ اما این برنامه از امروز به راحتی در اختیار تمام کاربران قرار گرفته و همه بدون دردسر می‌توانند آن را روی گوشی خودشان نصب کنند.

با مراجعه به فروشگاه ویندوز می‌توانید برنامه‌ی اینستاگرام را روی گوشی ویندوز ۱۰ موبایل خودتان دانلود کنید.

تنها کافی است که با استفاده از گوشی ویندوز فون خودتان وارد فروشگاه ویندوز شوید و به دنبال این برنامه بگردید. شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام در چند سال گذشته کاربران بسیار زیادی پیدا کرده و در حال حاضر ۴۰۰ میلیون نفر عضو دارد. این برنامه قبلا به عنوان یک نرم‌افزار به اشتراک گذاری تصاویر شناخته می‌شد، اما در چند وقت گذشته کاربرد آن بیشتر شده و مردم ماجراهای مختلفی را با این برنامه به اشتراک می‌گذارند.

instagram_windows_10_mobile

کاربران گوشی‌های ویندوز ۱۰ موبایل هم به تازگی می‌توانند از این برنامه استفاده کنند. قبلا کاربران گوشی‌های ویندوز فون باید از نرم‌افزارهای دیگری مانند ۶tag‌ استفاده می‌کردند. حتی هنوز بسیاری از کاربران می‌گویند که برنامه‌ی ۶tag از نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ موبایل بهتر است.

شرکت اینستاگرام مدتی پیش هم پشتیبانی از گوشی‌های ویندوز فون ۸ را قطع کرد تا با این کار کاربران از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل استفاده کنند.

دانلود برنامه‌ی اینستاگرام از فروشگاه ویندوز

‌‌‌‌

منبع: Windows Central

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه