آثار برتر مسابقه‌ی هایکو کتاب مشخص شدند

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

با برگزاری آخرین جلسه‌ی داوری مسابقه‌ی هایکوکتاب، نفرات برتر داوری مردمی و آثار منتخب داوران شناخته شدند.

دیجی‌کالا؛ بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور، در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود مسابقه‌ی سرگرمی و فرهنگی هایکوکتاب را در بهار ۹۵ برگزار کرد. با پایان مهلت ارسال آثار در ۱۷ خرداد، داوری آثار آغاز شد و پس از بررسی‌های فراوان و جلسه‌های متعدد داوری، ۶۰ هایکوکتاب، جهت داوری مردمی از سوی داوران مسابقه، سرکار خانم روجا چمنکار و آقایان سینا دادخواه و سروش صحت، برای دریافت آرای مردمی انتخاب شد. پس از رونمایی از ۶۰ هایکوکتاب منتخب، که در فرصتی برابر به رای مردمی گذاشته شدند، ۳ اثر برتر این بخش، که بیش‌ترین لایک دریافتی را داشتند، شناخته شدند. هم‌زمان با داوری مردمی، داوران هم از میان حدود ۱۷۰۰ هایکو ارسالی، ۳ هایکو برتر خود را انتخاب کردند؛ اما به علت تاثیرگذاری بر آرای مردمی، تا پایان رای‌گیری مردمی، نظر داوران رسانه‌ای نشد. هم‌زمان با پایان رای‌گیری کاربران، آخرین جلسه‌ی داوری برگزار شد و پس از مرور مجدد آثار برتر، ۳ اثر برگزیده داوران به این شرح معرفی شدند:

نفر اول؛ سرکار خانم فاطمه محمدی، با حساب کاربری fatteme برنده‌ی یک دستگاه iPhone 6s به‌همراه ۳۰٪ تخفیف خرید کتاب از دیجی‌کالا

نفر دوم؛ آقای علی‌رضا ابهت، با حساب کاربری alirezaobohat برنده‌ی یک دستگاه ساعت هوشمند LG Gwatch به‌همراه ۳۰٪ تخفیف خرید کتاب از دیجی‌کالا

نفر سوم (به طور مشترک)؛ سرکار خانم ناهید بمانی، با حساب کاربری nahid.bemani.na و آقای مهدی بنیانی، با حساب کاربری m_bonyani، هر کدام برنده‌ی یک دستگاه پاور بانک Xiaomi 16000mAh به‌همراه ۳۰٪ تخفیف خرید کتاب از دیجی‌کالا

با توجه به استقبال مخاطبان و حجم گسترده‌ی آثار ارسالی، بنا بر تصمیم داوران از چهار اثر دیگر که از لحاظ محتوا و حس زیبایی‌شناسی اختلاف ناچیزی با آثار برتر داشتند، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به این ترتیب، سرکار خانم بهار رئوفی با حساب کاربری baharraoofi و آقای محمد زمانی با حساب کاربری mo.zamani و دو شرکت‌کننده با حساب‌های کاربری به نام‌های: dey71 و mhp.auzi (بدون قید نام شناسنامه‌ای در حساب کاربری) حاdز تشویق و تقدیر داوران شناخته شدند.

در این بخش به ۴ اثر منتخب، تقدیرنامه‌ای با امضا داوران اهدا خواهد شد.

Haiko_Ketab_1

هم چنین در بخش آرای مردمی ۳ اثر برتر بر اساس تعداد لایک کاربران به این شرح انتخاب شدند:

نفر اول؛ آقای کسری پهلوانی‌نژاد با حساب کاربری kasramtx، برنده‌ی یک دستگاه iPhone SE

نفر دوم؛ با نام حساب کاربری m.b3037 (بدون قید نام شناسنامه‌ای در حساب کاربری)، برنده‌ی یک دستگاه ساعت هوشمند LG Gwatch

نفر سوم؛ سرکار خانم زهرا بشری ترشیزی با حساب کاربری bshr.zhr، برنده‌ی یک دستگاه پاور بانک Xiaomi 16000mAh

نفرات برتر این بخش می‌توانند سه هایکوکتاب از همین مسابقه را انتخاب کنند تا کتاب‌های به‌کار رفته در آن عکس‌‌ها یا ویدیوها را به‌عنوان یادگار دریافت کنند.

همچنین به همه‌ی شرکت‌کنندگان در این مسابقه که تصاویر هایکوکتاب ارسال کردند، یک بن تخفیف ۲۰درصدی خرید کتاب الکترونیک از فیدیبو (Fidibo) تقدیم خواهد شد.

در پایان این مسابقه، فروشگاه بزرگ دیجی‌کالا از همکاری و همراهی تمامی کابران و شرکت‌کنندگان در این مسابقه تقدیر و تشکر می‌کند و امیدوار است در راستای فعالیت‌های فرهنگی و مسوولیت اجتماعی خود، بتواند با همراهی همراهان همیشگی خود، گام‌هایی بزرگ‌تر بردارد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digikala

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar فاضل

    دوستان قرار نیس جواب مسابقه «سقف خیالت کجاست» داده بشه ؟؟؟

    1. Avatar احسان

      فاضل عزیز نتایج فراخوان نگاهی به فردا مدت‌ها پیش اعلام شد. نتایج و برندگان هم در دیجی‌کالامگ معرفی شدند. با یک جستجوی ساده میتونی خبر مربوطه رو پیدا کنی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه