آداپتور گوشی‌های پیکسل ۲ دوبرابر آداپتورهای اپل قیمت دارند

۱۵ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با عرضه گوشی‌های گوگل پیکسل ۲ به بازار متوجه شدیم هیچ کدام از این دو گوشی جک هدفون ندارند. به این ترتیب گوگل هم به مجموعه شرکت‌هایی پیوسته که از این ترند جدید تبعیت می‌کنند. البته شرکت گوگل در جعبه گوشی‌های پیکسل ۲ یک آداپتور هم قرارداده تا از طریق آن کاربران بتوانند از هدفون‌هایی که پیش از همه‌گیر شدن حذف جک ۳.۵ میلی‌متری خریداری کرده‌اند هم استفاده کنند.

پرداخت هزینه ۲۰ دلاری برای آداپتور تا حدی گران است و می‌شود این موضوع را در مقایسه با سایر رقبا مانند اپل بهتر درک کرد. برای مثال شرکت اپل که پیش از گوگل جک ۳.۵ میلی‌متری را در گوشی‌های خود حذف کرد، آداپتورهای این گوشی‌ها را به قیمت ۹ دلار می‌فروشد.

حال مشخص شده اگر آداپتوری که با گوشی‌های جدید شرکت گوگل عرضه می‌شود را گم کنید یا به هر دلیل دیگری تصمیم بگیرید یک آداپتور جدید بخرید باید ۲۰ دلار پول بپردازید. پرداخت هزینه ۲۰ دلاری برای آداپتور تا حدی گران است و می‌شود این موضوع را در مقایسه با سایر رقبا مانند اپل بهتر درک کرد. برای مثال شرکت اپل که پیش از گوگل جک ۳.۵ میلی‌متری را در گوشی‌های خود حذف کرد، آداپتورهای این گوشی‌ها را به قیمت ۹ دلار می‌فروشد. این موضوع نشان می‌دهد قیمت آداپتور گوگل حدودا ۲ برابر قیمت محصول مشابه شرکت اپل است. البته نباید از نظر دور داشت که جایگزین‌های ارزان‌تری هم وجود دارند اما اگر قصد داشته باشید حتما از لوازم جانبی اصلی خود گوگل استفاده کنید به هر حال مجبور به پرداخت این مبلغ خواهید بود.

به نظر می‌آید با همه‌گیرتر شدن حذف جک ۳.۵ میلی‌متری در گوشی‌های هوشمند، تولید و فروش هدفون‌های بی‌سیم هم رو به افزایش است. در همین راستا شرکت گوگل هم دست به کار شده و برای عقب نماندن از اپل و هدفون‌های توگوشی بلوتوثی Airpods، هدفون‌های توگوشی بلوتوثی Pixel Buds را تولید کرده است.

حال که یک شرکت قدرتمند دیگر مانند گوگل هم به جریان حذف جک هدفون پیوسته باید دید در سال‌های آینده شرکت‌های مهم دیگر این حوزه مثل سامسونگ یا هواوی چه تصمیمی درباره حذف جک هدفون خواهند گرفت.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه