آرکاس دو گوشی جدید معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت « آرکاس » (Archos) دو تلفن همراه هوشمند جدید به نام‌های Diamond 2 Plus و Diamond 2 Note را معرفی کرد.

دو گوشی Diamond 2 Plus و Diamond 2 Note شرکت آرکاس به ترتیب با قیمت ۲۲۹ دلار و ۲۷۹ دلار راهی بازار می‌شوند.

گوشی Diamond 2 Plus از یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p بهره می‌برد و برای آن از یک دوربین پشت ۲۰ مگاپیکسلی با فلش دوگانه و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی MT6877 شرکت مدیاتک استفاده می‌کند که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T860MP2 را در خودش قرار داده است. وجود چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پشتیبانی از LTE، سنسور تشخیص اثر انگشت، USB Type-C و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند.

گوشی Diamond 2 Plus با اندروید ۶.۰ راهی بازار می‌شود و تنها ۱۳۰ گرم وزن دارد. این گوشی از چند ماه دیگر با قیمت ۲۲۹ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Diamond 2 Plus

گوشی Diamond 2 Plus

گوشی بعدی شرکت آرکاس که Diamond 2 Note نام‌ دارد از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با کیفیت QHD برخوردار است. یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی که از فوکوس خودگار بهره می‌برد و فلش دوگانه هم برای آن در نظر گرفته شده روی این محصول دیده می‌شود. دوربین جلوی این تلفن همراه هوشمند ۸ مگاپیکسلی است. تراشه‌ی MT6795 شرکت مدیاتک روی این گوشی قرار گرفته که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR G6200 را در خودش قرار داده است. از دیگر مشخصات سخت افزاری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، پشتیبانی از شبکه LTE و یک باتری ۳۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

این گوشی هم با اندروید ۶.۰ عرضه می‌شود و تنها ۲۷۹ دلار قسمت خواهد داشت.

Diamond 2 Note

گوشی Diamond 2 Note

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علی

    چه فایده دی جی خواهشا گوشی هایی که هیچ وقت نمیاری اخبارشا هم نزار فقط دلمون میسوزه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه