آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«آلیسیا ویکاندر» (Alicia Vikander) به عنوان هنرپیشه‌ی شخصیت «لارا کرافت» (Lara Croft) در فیلم جدید «توم‌ریدر» (Tomb Raider) به ایفای نقش می‌پردازد.

آلیسیا ویکاندر در بازسازی فیلم توم‌ریدر در نقش لارا کرافت قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد که ساخت فیلم جدید توم‌ریدر وارد مرحله‌ی جدیدی شده. قبلا شایعه شده بود «دیزی ریدلی» (Daisy Ridley) هنرپیشه‌ی قسمت هفتم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان به عنوان لارا کرافت در فیلم توم‌ریدر حضور دارد؛ اما به نظر می‌رسد که آلیسیا ویکاندر جای او را در این فیلم گرفته و قرار است در نقش لارا کرافت ظاهر شود.

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Variety، آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت در بازسازی مجدد فیلم‌های توم‌ریدر حضور دارد. اگر با این هنر پیشه آشنایی ندارید، باید بگوییم که او در فیلم‌هایی مانند The Danish Girl، Ex Machina، The man From U.N.C.L.E بازی کرده و در فیلم جدید جیسون بورن هم حضور دارد.

به نظر می‌رسد که سازندگان این فیلم از ابتدا قصد داشتند از ویکاندر به عنوان هنرپیشه‌ی لارا کرافت استفاده کنند و دلیل تاخیر اعلام این خبر هم ایجاد تغییرات در فیلم‌نامه‌ی فیلم بوده است.

Tomb-Raider-1

فیلم جدید توم‌ریدر براساس نسخه‌های بازسازی شده مجموعه بازی‌های توم‌ریدر ساخته شده. مجموعه بازی‌های توم‌ریدر از سال ۲۰۱۳ با تغییرات اساسی راهی بازار شدند و جدیدترین قسمت آن هم که «خیزش توم‌ریدر» (Rise of the Tomb Raider) نام دارد به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه