آنجلینا جولی و برد پیت؛ شکست یک ازدواج هالیوودی

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

طبق آنچه وکیل آنجلینا جولی صبح روز سه‌شنبه اعلام کرده است کار برای زوج مشهور هالیوودی به پایانی تلخ رسیده است. آنجلینا جولی و برد پیت پیوندی ۱۱ ساله داشتند و از سال ۲۰۱۴ هم ازدواج کرده بودند. وکیل خانم جولی اعلام کرده او در این باره اظهارنظری نخواهد کرد و تقاضا دارد حریم خصوصی خانواده در شرایط فعلی رعایت شود. زوجی که فقط عکس روز عروسی‌شان به قیمت ۵ میلیون دلار به فروش رفت و بعد به حساب بنیاد جولی- پیت واریز شد، حالا به پایان راه رسیده‌اند.

«برنجلینا» نامی که با آشکار شدن رابطه‌ این زوج بر آن‌ها گذاشته شد، از مردی تشکیل می‌شد که هنوز همسر جنیفر آنیستون ستاره سریال فرندز بود و زنی که از همسرش بیلی باب تورنتون بازیگر آمریکایی جدا شده بود و پسری را هم به فرزندی قبول کرده بود.

این رابطه پیش رفت تا برد پیت و آنجلینا جولی برای سال‌ها سر خط خبرها بمانند. خانواده‌ای با شش فرزند که در میان‌شان تعدادی به فرزندی قبول شده‌اند و تعدادی فرزندان بیولوژیک این دو ستاره هالیوود هستند. فعالیت حرفه‌ای در کنار امور خیریه و حقوق بشری، جراحی‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از سرطان و قبول کردن چندین فرزند از مناطق محروم جهان از جمله اقداماتی بودند که این زوج را خبرساز کردند.

16599839-angelina_jolie-brad_pitt-large_transzzqogojxoqke_zaqgdwvpouj_ma5isrjwfbbmhu6fwc

فیلم «آقا و خانم اسمیت» زمینه‌ساز برنجلینا شد. یک فیلم کمدی اکشن درباره یک زوج قاتل که اسرار کاری‌شان را از هم پنهان می‌کردند اما آخرین ماموریت‌شان قتل یک‌دیگر بود. ده سال زمان لازم بود تا این زوج دوباره روی پرده‌ سینما در یک فیلم ظاهر شوند؛ «کنار دریا» سومین اثری که آنجلینا جولی کارگردانی کرد و در آن به ایفای نقش پرداخت. برد پیت هم در این فیلم بازی کرد تا این زوج فیلمی را درباره یک بحران عاطفی میان زن و مردی پیش ببرند که برای یک سفر تفریحی و استراحت دادن به رابطه‌شان به سواحل فرانسه آمده‌اند.

روز سه‌شنبه با پخش شدن خبر طلاق این زوج توییتر پر شد از هشتگ Brangelina# تا هواداران این دوستاره درباره این خبر به ابراز احساسات بپردازند؛ بیان غم و اندوه از آنچه بسیاری از کاربران شکست عشق می‌نامیدند.

هر دو فیلمی که بیان‌گر رابطه یک زوج بودند و این دو بازیگر در آن به ایفای نقش پرداختند برای بسیاری از مخاطبان و رسانه‌ها جنبه‌هایی استعاری یافته است؛ حال پس از پخش شدن خبر طلاق، پیچیدگی رابطه کاری و عاطفی آقا و خانم اسمیت در کنار رابطه رو به فرو پاشی زوج فیلم کنار دریا برای خیلی‌ها معانی دیگری هم دارد.

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar the name

    شاید نگرانی غربی ها از این طلاق پایانی بر سبک زندگی اون ها و فروپاشی خانواده های غربی باشه . قطعا جولی و بردپیت زوج تاثیر گذاری در عرصه های مختلف بودند و به نوعی تایید شده در غرب بودند .
    باید دید چی میشه : |

  2. Avatar یه نفر

    این ازدواج ها و در نتیجه طلاق ها نتیجه ی اعتماد کردن به یه سری احساس بدون دلیل و پوچه

  3. Avatar سینا

    مسئله‌ی مهم این روز‌های مردم ایران

  4. Avatar امین

    علت طلاق سو ظن آنجلینا به برد بود آنجیلینا احساس میکرد که برد پیت بهش خیانت میکنه برای همین یه کارگاه خصوصی استخدام میکنه تا برد را زیر نظر بگیره خلاصه دلیل طلاق خیانت بوده

    1. Avatar محمدعلی

      مگ خشکل تر از اونم پیدا میکنه؟

      1. Avatar Enghelabi

        میگم مدیران سایت اگه زحمتی نیست نظرات مث اینو اول تایید کنید بعد نمایش بدید……. یا علی

    2. Avatar ‌‌‌‌‌‌‌‌َ

      از کجا انقد مطمئنی؟ 😂

  5. Avatar علی

    همه اینها طرفندهای تبلیغاتی برای جلب توجه مردم به یک سوژه جهت فروش فیلم یا… هست!

  6. Avatar محمدعلی

    دلیل این طلاق اعلام نشده ولی اونچه ک در سایر خبرگذاری خا اعلام شده،اعلام کرده ک علتش نارضایتی آنجلینا از مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی آقای بردپیته.و این را بدآموزی برای فرزندان اعلام کرده..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه