آنر ۹ دوربین دوتایی و تراشه Kirin 960 دارد

۲۰ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین مدل گوشی‌های برند آنر که به شرکت هوآوی تعلق دارد با نام هوآوی آنر ۹ به زودی و در روز دوشنبه ۲۲ خرداد به بازار عرضه خواهد شد. پیش از این در شایعات و اخباری که به بیرون درز کرده بودند مجموعه‌ای از اطلاعات درباره مشخصات سخت‌افزاری این گوشی منتشر شده که اخبار جدید هم این شایعات را تایید می‌کنند.

شاید یکی از اصلی‌ترین و کلیدی‌ترین ویژگی‌های این مدل دوربین دوتایی آن در بخش پشتی گوشی است. یک دوربین ۱۲ و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی، دقیقا مشابه با گوشی‌های nove 2 و P10. در آنر ۹ از تراشه قدرتمند Kirin 960 استفاده شده، این تراشه باعث می‌شود مدل مورد بحث از گوشی میان‌رده nova فاصله بگیرد و بیشتر به گوشی‌های رده‌بالای سری P نزدیک شوند.

یکی از مدل‌های گوشی آنر ۹ رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت و یک مدل ارزان‌قیمت‌تر از آن به رم ۴ گیگابایتی مجهز است). این گوشی یک صفحه‌نمایش ۲.۵ بعدی دارد با این وجود هنوز اطلاعاتی درباره اندازه و رزولوشن آن در اختیارمان قرار ندارد. با این وجود برخی شایعات از وجود صفحه‌نمایش ۵.۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p حکایت می‌کنند.

گفته می‌شود که دوربین سلفی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. در آنر ۹ از باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۷.۰ نوقا استفاده شده است. گفته می‌شود قیمت این گوشی حدود ۳۶۰ دلار است.

‌‌

منبع: GSMArena

‌‌
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه