آیا این مشخصات هوآوی Mate 9 است؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی میت 9

هوآوی Mate 8 نزدیک به یک سال پیش معرفی و وارد بازار شد. این گوشی نمایشگری ۶ اینچی دارد که دقت تصویر آن ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل است. کسانی که اخبار گوشی رده‌بالای هوآوی را دنبال می‌کردند، حتما به یاد دارند که تراشه‌ی آن Kirin 950 است با یک پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880. خبر جدید این‌که ظاهرا مشخصات نسل بعدی این گوشی پرطرفدار در بنچمارک AnTuTu به ثبت رسیده است. نام این گوشی (اگر همه‌چیز عادی باشد) باید هوآوی Mate 9 باشد.

بنچمارک AnTuTu هوآوی Mate 9 را با یک نمایشگر ۵.۹ اینچی، رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی معرفی کرده است.

پیش‌بینی‌های کارشناسان می‌گوید Mate 9 تا آخر سال جاری میلادی معرفی می‌شود. همچنین درباره‌ی مشخصات این گوشی گفته شده مجهز به دوربین دوتایی ۲۰ مگاپیکسلی است (البته به این ویژگی در AnTuTu اشاره نشده). در مورد تراشه هم مثل حرف از تراشه‌ی جدید Kirin 960 است که یک پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای را در خود جای داده و دارای استاندارد LTE Cat.12 است.

اما مشخصاتی که در AnTuTu درج شده هوآوی Mate 9 را با یک نمایشگر ۵.۹ اینچی معرفی کرده‌اند که دقت تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل را به کاربر می‌دهد. پردازنده‌ی مرکزی هشت‌هسته‌ای با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و همچنین پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 هم برای این گوشی تایید شده است. Mate 9 را با رم ۳ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی در بازار گوشی‌های هوشمند خواهیم دید. اما درمورد دوربین ظاهرا با یک دوربین پشت ۱۱ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی روبه‌رو می‌شویم. اندروید نسخه‌ی ۷.۰ را به‌صورت پیش‌نصب روی این گوشی وجود خواهد داشت.

از میان اطلاعات درج‌شده بنچمارک، با توجه به این‌که Mate 9 قرار است نسل بعدی Mate 8 باشد، اطلاعات مربوط به دوربین مشکوک هستند. همچنین حتما به خاطر دارید که Mate 8 با ۴ گیگابایت رم آمده بود؛ به همین خاطر بعید به نظر می‌رسد گوشی نسل بعدش با ۳ گیگابایت به بازار معرفی شود. به‌هرحال این مشخصات را گوشه‌ی ذهن‌مان داشته باشیم تا بعدتر همه‌چیز روشن‌تر شود.

منبع: Phone Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه