آیفون ۷ و ۷ پلاس؛ آماده برای جهش در فهرست محبوب‌ترین مدل‌ها

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دوربین آیفون 7 پلاس

در مورد آیفون همیشه انتشار آمارهایی از میزان محبوبیت مدل‌های مختلف برای رسانه‌ها جذاب است. حالا که آیفون ۷ و ۷ پلاس هم وارد بازار شده‌اند، دوبار بازار این آمارها وتخمین‌ها داغ شده است. جدیدترین آمارها از محبوبیت بیش‌تر مدل‌های جدید آیفون نسبت به مدل قبلی یعنی آیفون SE خبر می‌دهند. در حالی که تنها مدل ۲.۶ درصد از آیفون‌های فعال و در حال استفاده، SE است، دو مدل تازه‌وارد آیفون روی هم ۳.۶ درصد دستگاه‌های فعال را شامل می‌شوند؛ اگر بخواهیم دقیق‌تر اشاره کنیم باید بگوییم آیفون ۷ معادل ۲.۷ درصد و آیفون ۷ پلاس ۰.۹ درصد از این آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

loco

همچنین مطابق همین آمارها محبوب‌ترین مدل آیفون در حال حاضر آیفون ۶ و ۶ پلاس است که مجموعا ۳۸.۳ درصد از دستگاه‌های فعال و مورداستفاده را تشکیل می‌دهند. این همان چیزی است که می‌شد پیش‌بینی‌اش کرد چون مدل‌های مختلف آیفون ۶ در عین حال که زیاد هم قدیمی نیستند، به‌اندازه‌ی کافی در بازار جا افتاده‌اند که مشتریان خود را پیدا و البته حفظ کنند. بعد از آیفون ۶ و ۶ پلاس رتبه‌ی محبوبیت بعدی به آیفون ۶s و ۶s پلاس تعلق دارد که روی م ۲۷.۵ درصد از دستگاه‌های فعال را تشکیل می‌دهند. نسخه‌های مختلف آیفون ۵ هم در حال حاضر سهمی ۲۴.۴ درصدی از کل گوشی‌های آیفون فعال دارند و بالاخره سهم آیفون ۴ و ۴s هم از این آمارها حدود ۳.۷ درصد است.

همچنان که در چند ماه اخیر روند رشد استفاده از آیفون ۷ اوج گرفته، تعداد دستگاه‌های فعال آیفون سری ۴ با شیب تند روند نزولی داشته‌اند، پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده روند رشد استفاده از آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس کندتر شود و این‌بار ۶s و ۶s پلاس تبدیل به محبوب‌ترین آیفون‌ها شوند و به‌این ترتیب آیفون ۷ و ۷ پلاس هم رتبه‌ی بالاتری در فهرست پیدا کنند.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar reza

    سلام این همه درباره ایفون صحبت کردید ولی نگفتید ایفون ۷از کی در دیجی کالا موجود می شود؟لطفا پاسخگو باشید

  2. Avatar Next is Now

    اگر بخواهیم دقیق‌تر اشاره کنیم باید بگوییم آیفون ۷ معادل ۲.۷ درصد و آیفون ۷ پلاس ۹ درصد از این آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
    این جمله اشتباست وقتی مجموع این دو گوشی ۳.۶ درصد رو شامل میشن قطعا درصد آیفون ۷ پلاس ۹ نخواهد بود

    1. Avatar علی

      منظورشون نه دهم درصد بوده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه