آیفون SE چندان مقاوم نیست

۱۸ فروردین ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در هفته‌های اخیر شرکت اپل به شکل رسمی آخرین مدل از گوشی‌های آیفون خود، آیفون SE را به بازار عرضه کرد. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید این گوشی از نظر میزان مقاومت چه شرایطی دارد؟

اخیرا آزمون مقاومتی روی این گوشی انجام شده که نتیجه آن می‌تواند به این سوال پاسخ دهد. در این آزمون، آیفون SE خم شده، از ارتفاع رها شده، به دیواره‌ها برخورد کرده و در آب غرق می‌شود. در عین حال نتایج به دست آمده با مدل‌هایی چون آیفون ۶s و آیفون ۶s Plus هم مقایسه شده‌اند.

‌‌

iphone222222222

نتایج این آزمون‌ها نشان می‌دهند از نظر مقاومت، آیفون SE حتی نزدیک به میزان مقاومت گوشی‌های ۶s و ۶s Plus هم نمی‌شود. برای مثال در آزمون خم شدن، این گوشی ۴ اینچی تحت فشار ۷۲.۶ کیلوگرمی خم می‌شود. این در حالی است که فشار لازم برای خم شدن آیفون ۶s، حدودا ۷۷ کیلوگرم است. همچنین آیفون SE تحت فشار ۸۰.۷ کیلوگرمی به کلی از کار می‌افتد اما آیفون ۶s Plus تحت این فشار تازه شروع به خم شدن می‌کند.

تست‌های غرقه‌سازی گوشی زیر آب هم نشان دادند آیفون SE در عمق ۱.۵ متری زیر سطح آب ظرف کمتر از یک دقیقه خاموش می‌شود. این در حالی است که آیفون ۶s حدودا ۳۰ دقیقه در این عمق از آب دوام می‌آورد و تازه پس از ۳۰ دقیقه صرفا قابلیت‌های صوتی خود را از دست می‌دهد.

با این حال باید در نظر داشت هر یک از این گوشی‌ها از طراحی‌های متفاوتی برخوردارند و این نکته قطعا می‌تواند بر نتیجه نهایی تاثیرگذار باشد. در ویدیوی زیر می‌توانید آزمون مقاومت آیفون SE را ببینید.



‌‌

منبع: Ubergizmo

 کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Next is Now

    آش شله قلم کار که میگن همینه

  2. بابک جدی

    دوستان همین اسباب بازی راحت سامسونگ اس ۷ رو راحت می خوره یه اب هم روش دیگه بقیه اندرویدی ها بماند مسلما همتون که اس ۷ ندرین .تازه اس ۷ نداشته باشین یا جی۵ ال جی که دیگه اصلا در حد و اندازه مقام مقایسه با این اسباب بازی نیست گوشیتون
    فیلمشم تو دیجی کالا موجوده http://www.digikala.com/mag/مقاله-article/59926/

    1. کامی

      SE با قالب کره هیچ فرقی نداره هم از نظر ظاهر و هم از نظر استحکام, در دستت بگیری و گرم بشه له و لورده میشه نیازی به هیچ کاری نداره……خخخخخخخخ

    2. Ali S

      خخخ چند ثانیه افتاده جلو یعنی میخوره خخخخ
      دوست عزیز یکم بیشتر دقت بکنی میفهمی اس۷ دوربین، طراحی،صفحه نمایش، باتری و رابط کاربریش نه تنها از اپل بهتره بلکه تو دنیا برترینه
      شما اپلی ها هم از هنگ دستگاه های آیفون لذت ببرید

      1. amir38174

        خخخخخخخخخخخخخ تو همین خیالاتتون بمونید
        برید با اون سامسونگتون خوش باشد.
        🙂

  3. احسان نیک

    خخخخ???? بله دیگه بیشتر از این نباید از یه اسباب بازی انتظار داشت

  4. Ali S

    اپلی ها خوش باشید

  5. محمد

    واقعا انگیزشوون چی بوده از تولید همچین چیزی خدا میدونه.
    فک کنم دارن از تجربیات موفق ایرانخودرو و دوستش سایپا استفاده میکنن.

  6. میلاد REAL

    پس اپل زده جاده خاکی

  7. امیر

    وصله پینه است دیگه ….چه انتظار زیادی دارید…همین هم خیلی زیاد از سر آیفون مدار ها…..

    1. نادر ثقفی

      شما خوبی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه