عرضه‌ی ابر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی در دیجی‌کالا

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر از علاقه‌مندان پروپاقرص بازی‌های رایانه‌ای هستید، خبر خوشی برای‌تان داریم: ابر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا موجود شدند.

این‌جا مثل اتوبان‌های آلمان است؛ هیچ محدودیتی وجود ندارد.

علاقه‌مندان دو آتشه‌ی بازی‌های کامپیوتری که خودشان را جزو نژادی به نام PC Master Race می‌دانند، باورهای خاصی دارند. در باور آن‌ها کنسول‌های بازی برای کودکان ساخته شده‌اند و بازی‌کننده‌های‌ واقعی از کامپیوترهای شخصی قوی، گران‌قیمت و به اصطلاح «خفن» استفاده می‌کنند. واژه‌ی «کافی» برای این افراد معنی ندارد؛ پلی‌استیشن۴ تنها ۸ گیگابایت RAM دارد؟ برای یک کامپیوتر مخصوص بازی این عدد باید حداقل دو رقمی یا حتی سه رقمی باشد! اعداد و ارقام باید بالا باشند. هیچ توجیحی وجود ندارد. در مورد ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه حرف نمی‌زنیم. این‌جا مثل اتوبان‌های آلمان است؛ هیچ محدودیتی وجود ندارد. این افراد خوب می‌دانند که راه گران‌قیمتی را برای تفریح انتخاب کرده‌اند؛ صحبت یکی دو میلیون نیست؛ درباره‌ی دستگاه‌هایی هم قیمت خودروها سخن می‌گوییم.

Super_Gaming_Laptops_Digikala_Buy_01

به هر صورت برای این دسته از کاربران خبر خوبی داریم: طیف گسترده‌ای از ابر لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی از شرکت‌های MSI، ایسوس، ایسر و HP در دیجی‌کالا موجود شده‌اند تا عطش نژاد PC Master را برطرف کنند.

در ادامه به معرفی برخی از این مدل‌ها می‌پردازیم:

MSI GT80S 6QF TITAN SLI

اختلاف زیادی بین قدرت لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی مخصوص بازی وجود دارد. اما این فاصله را چگونه می‌توان کم کرد؟ شرکت MSI، این کار را با قراردادن قطعات کامپیوترهای رومیزی در دل لپ‌تاپ جدیدش حل کرده است.

MSI GT80S TITAN SLI از ۲ عدد (‌درست خواندید، ۲ عدد!) کارت گرافیک GeForce GTX 980 استفاده می‌کند. یعنی دقیقا همان کارت گرافیک بزرگی که به سختی در کیس‌های کامپیوترهای رومیزی جای می‌گیرد. اگر این مورد کافی نیست، بد نیست بدانید این ابر لپ‌تاپ به ۶۴ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD با پیکربندی RAID 0 و تعدادی زیادی پورت USB ‌مجهز شده است.

MSI_GT80S_6QF_TITAN_SLI

بگذریم که MSI یک صفحه کلید مکانیکی را هم روی این لپ‌تاپ جای داده است. البته با نمایشگری ۱۸٫۴ اینچی و گرمای زیادی که این غول ۴٫۵ کیلوگرمی تولید می‌کند، می‌توان از آن‌ به‌عنوان اتوبخار صنعتی هم استفاده کرد!

در هر صورت اگر از خرید یک دستگاه پراید صفر منصرف شدید، GT80 TITAN، می‌تواند جایگزین خوبی باشد!

ASUS ROG GX700VO

ایسوس هم همان راه MSI را برای قراردادن قطعات کامپیوترهای رومیزی در لپ‌تاپ‌های‌اش انتخاب کرده؛ GX700 هم از کارت گرافیک GTX 980 استفاده می‌کند؛ ولی این‌بار برای مهار کردن گرمای زیاد قطعات داخلی‌اش، سیستم خنک‌کننده‌ی مایع را انتخاب کرده است. این لپ‌تاپ در دو قسمت جداگانه و در یک چمدان فلزی به کاربر تحویل داده می‌شود. یک قسمت که خود لپ‌تاپ ۱۷ اینچی ۳٫۶ کیلوگرمی تمام فلزی است و قسمت دوم هم، یک کیت خنک‌کننده‌ی مایع شامل یک رادیاتور ۱٫۲ کیلوگرمی، تعدادی لوله و مقداری زیادی مایع خنک‌کننده.

ASUS_ROG_GX700VO

از GX700 می‌توان با یا بدون کیت خنک‌کننده‌ی مایع استفاده کرد؛ ولی نبود این کیت باعث می‌شود تا حدود ۴۰٪ از سرعت دستگاه را از دست بدهید.

HP Omen 15t-5200

حالت دیگری هم وجود دارد که به دنبال یک «لپ‌تاپ» مخصوص بازی هستید؛ یعنی وسیله‌ای که واقعا بتوانید آن را جابه‌جا کنید. جابه‌جایی موارد بالا هم که باعث از دست دادن مهره‌های کمرتان خواهد شد! Hewlett-Packard با همکاری شرکت VOODOO، دستگاهی ترسناک با نام Omen (به معنی طالع نحس) تولید کرده که نیاز این دسته از کاربران را برطرف کند.

HP_Omen

طالع نحس با اینکه قدرت لپ‌تاپ‌های چند ده میلیونی را ندارد، ولی برای این‌که آب از دهان طرفداران کنسول‌های بازی راه بیاندازد، کافیست. این لپ‌تاپ ۱۵ اینچی تنها ۲ کیلوگرم وزن دارد ولی می‌تواند Crysis 3 را به راحتی اجرا کند.

برای مشاهده‌ی لیست کامل لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی دیجی‌کالا روی لینک زیر کلیک کنید.

Super_Gaming_Laptops_Digikala_Buy

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar ali

    لپتاپ ۲۱ میلیونی و ۱۶ میلیونی مگه جنگه ؟ من خودم سیستم جمع کردم ته تهش شدش فکر کنم تهه تهش هفت هشت تومن شده باشه همه بازیارو رو آخرین درجه گرافیکی و بهترین پرفرمنس میاره بالا … تازه من خیلی خرج کردم از خریدن موس ۵۰۰ تومنی ریزر تا سوند بار هشتصد تومنیه ریزر و پد موس ۱۲۰ تومنی ریزر یعنی کم نذاشتم تازه خیلی هم بیشتر حال میده تو ضفحه بیست و پنج اینچی بازی کنی تا هیفده هیجده اینچی صدا هم که یه چیز درست حسابی ضدا شلیکت با ساب پنجره هارو میلرزونه … به نظر من که اصلا و اصلا ارزششو نداره تازه لپتابای بازیم خیلی سنگین که آدم بگه بخواد جاییش ببره

  2. Avatar مارال

    کاش انقد گرون نبودن. اونوقت ادم میتونست بخره و از تری دی کار کردن لذت ببره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه