دستیار هوشمند گلکسی S8 از Siri اپل هم بهتر کار می‌کند

۱۷ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گرچه سامسونگ هنوز هم نتوانسته مشکل موجود در گلکسی نوت ۷ را پیدا کند، اما این بار قابلیت‌ جدیدی معرفی کرده که قطعا منفجر نمی‌شود و حتی می‌تواند کاری کند که انفجارهای نوت ۷ را هم فراموش کنید. یک دستیار دیجیتال که احتمالا از سیری هم بهتر کار می‌کند.

در ماه اکتبر شرکت سامسونگ Viv Labs را خرید. یک استارتاپ فعال در حوزه هوش مصنوعی که توسط سازنده‌های سیری و برای کار با اپ‌های مختلف ساخته شده است. حال شرکت سامسونگ اعلام کرده توسعه‌دهنده‌های اپلیکیشن و برنامه‌های مختلف باید منتظر Viv بر روی گوشی سامسونگ گلکسی S8 باشند.

سامسونگ درباره اینکه باید از این دستیار دیجیتال چه توقعی داشته باشیم اظهارنظر نکرده است. اما ظاهرا از طریق آن می‌توانید اپ‌های توسعه‌دهنده‌های دیگر را مورد استفاده قرار دهید.

برخی از خبرگزاری‌ها از معرفی کردن این دستیار هوشمند حسابی متعجب شدند و می‌گویند از سامسونگ بعید است که یک قابلیت جدید را انقدر زود و پیش از عرضه گوشی‌هایش معرفی کند. اما بعضی‌ها هم می‌گویند دلیل پخش شدن این خبر نیاز سامسونگ به تبلیغات مثبت پیرامون این برند است. در شرایط فعلی و پس از بحران نوت ۷ خبرهای منفی درباره سامسونگ زیاد مخابره می‌شود و شاید همین موضوع باعث شده سامسونگ علاقه‌مند باشد خبر استفاده از دستیار هوشمندش را به این شکل اعلام کند.

 

منبع: Gizmodo

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Avatar reza sadr

    سلام باید تو عمل دید که چه اتفاقی میفته نه فقط با شعار چون همه اینکارو میکنن این شرکت ها نه واسه ماست نه سودش تو جیبمون میره ماها فقط خریداریم بعضی وقتام هم(انفجارnote7)باعث میشه بشیم طلب کار ولی خب مهم ترین چیز کیفیت و پشتیبانی چه از نظر گارانتی چه نرم افزاریه اون موقع میشه اثبات کنن خودشون نه با شعار وقتی بالای ۲ میلیون پول بی زبون میدیم بابتش باید بهترین باشه و بس موفق باشید دوستان.

  2. Avatar Ss

    یه جوری میگید از سیری بهتره انگار خیلی سیری خوبه سیری بد ترین دستیاریه که دیدم هرچی یمیگی نمیفهمه یعنی معنی کلمات رو نمیدونه و قابلیت هاشم زیاد نیست باز گوگل نو یا اسیستنت میگفتی باز یه چیزی کرتانا رو که ولش کن سیری نه به گوکل ناو و نه به اسیستنت و نه به کرتانا نمیرسه اگه قراره از سیری بهتر باشه سامسونگ گند زده ولی اگه قراره از کرتانا و گوگل اسیستنت بهتر باشه باید بگم افرین

  3. Avatar سان.

    احتمالا نه ،حتما .

  4. Avatar سپهر

    امیدوارم هر چه زودتر شاهد این دستیار صوتی باشیم. اما باید دید چه قابلیت هایی خواهد داشت که تو سیری نیست یا برتر از اونهاست. از طرفی در کل چقدر می‌تونه نیازهای واقعی یک کاربر رو برطرف کنه. حضور رقبایی مثل سامسونگ خیلی خوبه و میتونه تأثیر زیادی روی شرکت‌های دیگه داشته باشه.

  5. Avatar Next is Now

    مگه میشه سامی چیزی بزنه و از اپل بهتر نباشه ؟!

    1. Avatar mahdispd

      آی گل گفتی سامسونگ همیشه از همه بهتر بوده و هست

    2. Avatar Alireza

      آره نوت هفت یه نمونه اش هست گلم .

      1. Avatar ح.م

        نوت ۷ هم قطعا از آیفون های جدید سر تر بود
        اگه منفجر نمیشد حرف های خیلی زیادی برای گفتن داشت که آیفون نداشت

      2. Avatar Shahrokh

        اره دقیقا اگه مشکل باتریش پیش نمیومد قطعا یکی از خوش دست ترین و بهترین گوشی های دنیا می شود چون واقعا گوشی بی نظیری بود

      3. Avatar M

        نوت ۷ اگه تولیدش متوقف نمی شد . پوز هر چی آیفون بود رو به خاک می مالوند

    3. Avatar فرزاد

      سامسونگ تا حالا چی زده که از اپل بهتر باشه ؟

      1. Avatar علیرضا

        موبایل
        ساعت هوشمند
        تلوزیون
        همه چی!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه