احتمال تاخیر در عرضه‌ آیفون ۸ وجود دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که در ساخت آیفون ۸ مشکلاتی به وجود آمده و به همین دلیل این تلفن همراه هوشمند با کمی تاخیر راهی بازار می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده تکنولوژی ۳D Sensing به کار رفته در دوربین جلوی این تلفن همراه هوشمند که باعث می‌شود کاربران بتوانند با تشخیص چهره قفل گوشی را باز کنند، برای اپل مشکلاتی به وجود آورده است. همین مشکل باعث شده که آیفون جدید با کمی تاخیر راهی بازار شود. البته گفته شده آیفون ۸ قطعا قبل از تعطیلات سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد.

 

مشکلات به وجود آمده در تولید آیفون ۸، عرضه این گوشی را به تاخیر انداخته است.

شایعات می‌گویند که آیفون ۸ قیمت بالاتری نسبت به آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس دارد و به عنوان یک محصول به شدت لوکس معرفی خواهد شد. مهمترین ویژگی این گوشی حذف دکمه‌ خانه و استفاده از صفحه نمایش OLED خواهد بود. صفحه نمایش OLED آیفون ۸ را سامسونگ تولید می‌کند و شایعه شده که اپل با این شرکت کره‌ای قراردادی دو ساله هم برای این‌کار امضا کرده است. ارزش این قرار داد ۹ میلیارد دلار اعلام شده.

پشی بینی‌ّ‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل امسال رکورد جدیدی در فروش آیفون ثبت می‌کند. حتی گفته شده که قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸ نزدیک به ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار خواهد بود.

 

منبع: cnbc
telegram_ad2_1

‌‌‌

 

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه