احتمال تشابه کیفیت صفحه‌نمایش نوت ۷ با گلکسی‌ اس۷

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک گزارش جدید از رسانه‌های کشور کره جنوبی بیان‌ می‌کند که شرکت سامسونگ قصد دارد برای تولید صفحه‌نمایش‌های گلکسی نوت ۷ از همان تامین‌کننده‌هایی استفاده کند که برای تولید صفحه‌نمایش‌های گلکسی S7 و S7 edge استفاده کرده بود. به این‌ترتیب می‌توان حدس زد صفحه‌نمایش‌های نوت ۷ از نظر کیفیت مواد به کار رفته مشابه گلکسی S7 خواهند بود.

البته می‌دانیم که سامسونگ خود صفحه‌نمایش‌های AMOLED اش را می‌سازد اما عناصری که در ساخت این صفحه‌نمایش‌ها به کار می‌روند از طرف سه شرکت مختلف تامین می‌شوند: شرکت های Samsung SDI، Dow Chemical و Idemitsu Kosan.

ظاهرا این سه شرکت مذکور تامین‌کننده‌های اختصاصی مواد برای ساخت همه گلکسی نوت‌های ۷ در طول دوره تولید این گوشی خواهند بود. به این ترتیب این سه شرکت باید امسال به شدت فعالیت کنند تا بتوانند تقاضای سامسونگ را برای تولید این گوشی تامین نمایند. طبیعی است که تقاضای سامسونگ برای مواد به کار رفته در صفحه نمایش OLED تاثیر بسزایی در این صنعت دارد چون این شرکت بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و بزرگترین مصرف‌کننده صفحه نمایش AMOLED است.

گلکسی نوت ۷ از ماه جولای (اواسط تیرماه) در مقیاس انبوه تولید خواهد شد تا در ماه آگوست (اواسط مردادماه) به بازار عرضه شود و به فروش برسد.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. mahdispd

    دیجی کالا از نوت ۶ خبری نیس؟؟چی شده نوت۶ درنیومده نوت۷داره در میاد؟؟

  2. Ali S

    همیشه کیفیتش عالی بوده
    من که اس۶ با یک سال عمر دارم دیدن هر محتوا و حتی کتاب خوانی هم توش لذت بخشه

  3. Next is Now

    غول جدید فبلت ها داره از راه میرسه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه