احتمال معرفی G4 Note در نمایشگاه IFA 2015

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تا این لحظه شایعات زیادی از مدل بزرگ‌تر گوشی LG G4 منتشر شده است. به تازگی شرکت ال‌جی نام تجاری LG G4 Note را ثبت کرده و  به همین دلیل احتمال دارد که به‌زودی شاهد رونمایی از این گوشی باشیم. 

به‌نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی قصد دارد گوشی G4 Note را برای رقابت با گلکسی نوت ۵ راهی بازار کند.

 

البته ال‌جی برای اینکه بتواند کاربران بیشتری را به سمت خرید محصولاتش تشویق کند، نیاز به تولید گوشی‌های مختلف در اندازه‌های گوناگون دارد.
با توجه به گزارش‌های منتشر شده، ال‌جی نام تجاری G4 Note را در آمریکا و کره جنوبی ثبت کرده است. البته از آنجایی که ثبت یک نام تجاری دلیلی بر ساخته شدن یک محصول نیست، این احتمال وجود دارد که ال‌جی با ثبت این نام تجاری سعی داشته باشد نظر کاربران را به سمت محصولات جدید خودش جلب کند. به‌نظر می‌رسد که این شرکت سعی دارد محصولی مانند گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ راهی بازار کند.

lgg4note-2

متاسفانه در حال حاضر چیزی از مشخصات سخت‌افزاری گوشی LG G4 Note منتشر نشده، اما به احتمال زیاد این گوشی سخت‌افزاری مشابه به G4 خواهد داشت و یک قلم مخصوص برای آن در نظر گرفته شده است. بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند شاید این گوشی با نام G4 Stylus راهی بازار شود. درحالی که هنوز مشخص نشده این محصول در چه زمانی معرفی می‌شود، احتمال دارد ال‌جی آن‌را در نمایشگاه IFA رونمایی کند. مدتی پیش شایعه شده بود که این شرکت قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید هم در IFA به‌نمایش دربیاورد.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه