سامسونگ گلکسی S10 ممکن است دوربین سه‌تایی داشته باشد

۱۳ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ گلکسی اس 10

شایعه‌های جدید از احتمال مجهز شدن سامسونگ گلکسی اس ۱۰ به دوربین سه‌تایی خبر می‌دهند. به گزارش سایت theinvestor سامسونگ احتمالا از حسگر ۳ بعدی و دوربین سه‌تایی در پشت گوشی گلکسی اس ۱۰ استفاده می‌کند.

دوربین سه‌تایی را با هوآوی می‌شناسیم؛ این شرکت چینی توانست با طراحی گوشی هوآوی P20 لقب اولین اسمارت‌فون مجهز به لنز سه‌تایی دوربین را از آن خود کند. حالا به نظر می‌رسد شرکت‌های سامسونگ و اپل هم به فکر رقابت و ساخت گوشی‌های مجهز به دوربین سه‌تایی افتاده‌اند. شایعه‌های جدید از مجهز شدن دو گوشی آیفون مدل ۲۰۱۹ و سامسونگ گلکسی S10 به دوربین سه‌تایی خبر می‌دهند.

یکی از تحلیل‌گران به نام Kim Dong-won پیش‌بینی کرده سامسونگ قصد دارد پس از استقبال کم گلکسی S9، گوشی جدید گلکسی S10 را با سنسور ۳D و دوربین سه‌تایی راهی بازار کند. کیم دونگ ون می‌گوید سامسونگ با این اقدام می‌تواند بیزینس موبایل خود را مجددا رو بیاورد. اگر خاطرتان باشد، پیش از این خبری برایتان منتشر کردیم که به نظر می‌رسد تراکم پیکسل صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S10 حداقل ۶۰۰ppi است. با این حال برای مشخص شدن ویژگی‌های قطعی و بیشتر گلکسی S10 بهتر است کمی منتظر بمانیم.

منبع: ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه