ارائه ۴ قابلیت جدید در اپلیکیشن Datally گوگل

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپلیکیشن Datally گوگل یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای کنترل و صرفه‌جویی در مصرف اینترنت موبایل است. در جدیدترین به‌روزرسانی Datally، چهار قابلیت جدید به این اپلیکیشن افزوده شده است که در ادامه به این ویژگی‌های جدید نگاهی می‌اندازیم.

اولین قابلیت،Guest Mode نام دارد و با استفاده از آن می‌توانید محدودیت‌هایی را برای مصرف اینترنت مهمانان تعریف کنید. همچنین برای این مشخصه امکان ایجاد رمز عبور هم وجود دارد تا این افراد نتوانند محدودیت تعریف شده را تغییر دهند. افرادی که معمولا گوشی خود را به دیگران قرض می‌دهند و همواره نگران مصرف اینترنت چنین افرادی هستند، می‌توانند از این مشخصه بهره ببرند.

قابلیت بعدی Daily Limit است و همانطور که از نامش پیداست، به شما اجازه می‌دهد حداکثر حجم اینترنت روزانه را تعریف کنید. اپلیکیشن Datally نزدیک شدن به محدوده‌ی موردنظر و گذر از آن را به اطلاع شما می‌رساند. بعد از اینکه محدوده‌ی تعریف شده فراتر رفتید، می‌توانید هشدار این اپلیکیشن را نادیده بگیرید یا از طریق Datally، اینترنت گوشی خود را تا باقی روز قطع نگه دارید.

سومین ویژگی Unused Apps است. بنا به گفته‌ی گوگل،۲۰ درصد از حجم اینترنت موبایل صرف اپلیکیشن‌های موجود در پس‌زمینه می‌شود که بیش از یک ماه از آخرین استفاده‌ی آن‌ها می‌گذرد. با توجه به این موضوع، این قابلیت می‌تواند چنین اپلیکیشن‌هایی را شناسایی کند و از طریق محیط Datally می‌توانید آن‌ها را پاک کنید.

در نهایت، قابلیت Find Wi-Fi در این نسخه‌ی جدید به‌روزرسانی شده و حالا می‌توانید نقشه‌ای از هات‌اسپات‌های وای‌فای اطراف خود را مشاهده کنید. حتی برای کمک به دیگران، می‌توانید به این هات‌اسپات‌ها امتیاز هم بدهید.

برای دانلود این اپلیکیشن و بررسی این قابلیت‌ها، می‌توانید بر لینک زیر کلیک کنید.

منبع: android authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه