استقبال از گلکسی S8 برای سامسونگ دردسر ساز شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ از چند روز پیش فروش گلکسی S8 را در سرتاسر دنیا شروع کرد. یکی از بازارهای بسیار مهم این شرکت مربوط به کشور کره می‌شود. گلکسی S8 در روز اول با فروش ۲۱۰۹۰۰ هزار دستگاه در این کشور مواجه شد و در روز دوم تنها ۶۳۴۰۰ دستگاه از این محصول به فروش رفت. دلیل این اتفاق هم عدم توانایی سامسونگ در پاسخ به نیاز مشتریان بوده است. در واقع استقبال از این گوشی آن‌قدر زیاد بود که این شرکت کره‌ای نتوانست به نیاز تمام آن‌ها پاسخ دهد.

 

استقبال از گلکسی S8 باعث کمبود موجودی این گوشی در کشور کره شد.

بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه کشور کره به این موضوع اشاره کرده‌اند که درخواست برای خرید گلکسی S8 به خصوص خرید مدلی که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد بسیار زیاد است.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بسیاری از تولید‌های اولیه این گوشی در کشور کره مربوط به افراد تحویل داده شد که این تلفن همراه هوشمند را پیش خرید کرده بودند. باید به این موضوع اشاره کنیم که میزان پیش فروش این تلفن همراه در روز اول در سرتاسر دنیا به یک میلیون دستگاه رسیده بود.

 

منبع: sammobile
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar محمد رضا

    هی روزگار فک کنم زمانی که گلکسی ۱۲ و ۱۳ بیاد من توانایی خرید اس ۸ داشته باشم و این یعنی غیر ممکن تو کره کارگرا گوشی مدل بالا دارن البته اکثرا ما باید در حسرت آن بسوزیم

  2. Avatar علیM

    دکمه home گه درپشت گوشی قرار دارد اصلا مناسب نیست . چون کنار لنز دوربین میباشد و باعث میشود که اثر انگشت لنز را کثیف کند. اگر پایین لنز بود خیلی بهتر میشد

  3. Avatar Next is Now

    و سامسونگی که مثل همیشه تمام رکوردها رو جابجا می کنه

  4. Avatar Omid

    ها ها ها.بد خواهای سامسونگ چشتون درآد:)

  5. Avatar مسعود

    چه جالب ! فقط حیف که ما پولش رو نداریم . دنیا کلی جلو رفته ولی من گوشیم حتا دوربین هم نداره# این چیزا رو نمیتونیم تصور هم بکنیم !!

  6. Avatar محمد

    منه جوان ایرانی وقتی این مطلب رو میخونم که این گوشی در کره با کمبود عرضه مواجه میشه فقط دو مطلب در ذهنش تداعی میشه یکی اینکه مردم کره انقدر وضع مالیشان خوب است که به راحتی میتوانند این گوشی را خریداری کنن و دومین مورد این است که قیمت این گوشی در کشورشان انقدر پایین است که به راحتی میتوانند هر کسی صاحب این گوشی شود. واقعا دلیل واقعیش چیست.من جواب میخواهم؟؟؟؟؟؟
    لطفا یک گزارش هم تهیه کنید که در کشورهایی مانند کره با چند ساعت کار یک کارگر میتوان این گوشی را خرید و آن را با ایران مقایسه کنید؟؟؟!!!!
    ممنون

    1. Avatar حسرت به دل s8

      مطمئن باشید هردوتصورتون صحیح است هم وضعیت کارگران خوبه همه بیمه هستندومثل یک کارمندبعدبازنشستگی حقوق خوب میگیرندچون جزکشورهای پیشرفته وسرمایه دارهست ومسئولین بفکررفاه حال مردمنددوم اونجاارزونه

  7. Avatar محمد

    این مدلش که ۶گیگ رم و حافظش۱۲۸گیگه تو ایران رجیستر میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. Avatar محمد قاسمی

    از این خبرا فقط تو سایت شما یافت میشه

  9. Avatar ///mahdispd

    ملت خودشون میدونن چی بخرن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه