آیا گلکسی S8 با استقبال مواجه می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به دنبال فاجعه‌ی گلکسی نوت ۷ سامسونگ (Galaxy Note 7) در ابتدای سال ۹۵، پیش‌بینی‌ها در مورد این است که آیا گوشی گلکسی S8، سامسونگ را به جایگاه قبلی خود باز می‌گرداند یا خیر. در حالی که خیلی‌ها معتقدند این اتفاق خواهد افتاد، «مینگ چی کو» (Ming-Chi Kuo) مسئول امنیتی KGI اعتقاد دارد سامسونگ اعتبار گذشته را باز نخواهد یافت.

پیش‌بینی شده که ۴۰ تا ۴۵ میلیون گوشی گلکسی S8 در سال مالی ۲۰۱۷ به فروش رود.

طبق نتایج پژوهشی که وب‌سایت AppleInsider منتشر کرده، «کو» معتقد است تقاضای کمی برای گلکسی S8 وجود دارد یا حداقل در مقایسه با گلکسی S7 افراد کمتری خریدار آن خواهند بود. او قبلا هم گفته بود که گوشی گلکسی S8 همانند iPhone 7 شکست خواهد خورد. چراکه فروش آیفون همچنان سیر نزولی دارد. انتظار می‌رود گلکسی S8 هم در راستای این روند، فروش کمی، در رقابت با گوشی‌های بازار داشته باشد.

مطابق گزارش «کو» فقدان قابلیت‌هایی جدید که سر و صدا به پا کنند و عرضه‌ی قریب الوقوع آیفون ۸ با صفجه نمایش OLED می‌تواند دلیل این بی‌علاقگی به گلکسی S8 باشد. او پیش‌بینی کرده که ۴۰ تا ۴۵ میلیون گوشی گلکسی S8 در سال مالی ۲۰۱۷ به فروش رود. این مقدار ۷ تا ۱۲ میلیون دستگاه از فروش S7 در زمان مشابه کمتر است.

شاید بتوانیم تنها کلیت آن را بپذیریم؛ چرا که نمی‌توان تا پیش از عرضه‌ی پرچم‌دار بعدی سامسونگ در این مورد اظهار نظر قطعی کرد. با این حال گزارش‌های اخیر به این موضوع اشاره‌ کرده‌اند که سهام‌داران سامسونگ با آنچه در  MWC به نمایش گذاشته شده، بسیار تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. سامسونگ بسیار خوش‌بین است و ظاهرا ۱۲ میلیون گوشی برای عرضه آماده کرده. اما همان‌طور که گفتیم این چیزیست که تنها وقتی گلکسی S8 وارد بازار شود می‌توان فهمید. زمان عرضه‌ی این گوشی احتمالا اول اردیبهشت ۹۵ خواهد بود.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی

    خیلی ها از صفحه خمیده خوششون نمیاد. سامسونگ با حذف مدل فلت اشتباه بزرگی کرد.

  2. Avatar Next is Now

    شک نکنید S8 رکورد فروش S7 را هم خواهد شکست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه