استودیوی سازنده‌ی هیتمن مستقل شد

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی دانمارکی IO Interactive، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «هیتمن»، به ساخت این بازی‌ها به عنوان یک استودیوی مستقل ادامه خواهد داد. این خبر را رسما خود استودیوی IO Interactive در پی جدا شدن از شرکت اسکوئر انیکس، منتشر کرده است.

از این پس IO Interactive به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد.

«هاکان آبراک»، مدیر عامل IO Interactive، در پستی روی وب‌سایت این استودیو، درباره‌ی وضعیت فعلی‌شان صحبت کرده است. آبراک توضیح داده است که در نتیجه‌ی مذاکراتی که با اسکوئر انیکس داشته‌اند، خود استودیوی IO Interactive تصمیم گرفته تا خودش را خریداری کند؛ طوری که از این پس IO Interactive به صورت مستقل فعالیت خواهد کرد.

آبراک نوشته است: “تمام حقوق هیتمن در اختیار ما باقی خواهد ماند. این لحظه برای ما بسیار مهم است. از امروز، کنترل کامل روی استودیوی خود و مجموعه‌ی هیتمن داریم. خودمان آینده‌مان را رقم خواهیم زد و این موضوع، بسیار هیجان‌انگیز است.”

مدیر عامل IO Interactive اضافه کرده است که آن‌ها آماده‌ی همکاری با دیگر شرکت‌ها و سرمایه گذاران برای ساخت بازی‌های دیگر در مجموعه‌ی هیتمن هستند. هاکان آبراک هم‌چنین از شرکت اسکوئر انیکس و حمایت آن‌ها در هشت سال گذشته، تشکر کرده است.

حدود دو ماه پیش بود که شنیدیم شرکت اسکوئر انیکس می‌خواهد استودیوی IO Interactive را بفروشد. اسکوئر انیکس گفته بود که از سرمایه گذاری روی استودیوی سازنده‌ی هیتمن، متحمل ضرر شده است.

قرار است هفته‌ی آینده، برنامه‌ی استودیوی IO Interactive برای ادامه مجموعه‌ی هیتمن، منتشر شود. آخرین شماره از مجموعه بازی‌های هیتمن، یعنی بازی Hitman که سال گذشته عرضه شد، هم از سوی منتقدان و هم از سوی بازی‌کننده‌ها، بازخورد بسیار خوبی دریافت کرد؛ طوری که بسیاری از طرفداران این مجموعه، هیتمن سال گذشته را بهترین شماره‌ی این مجموعه می‌دانند.

منبع: Polygon

E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه