استیکرهای مختلف به کیبورد گوگل اضافه می‌شوند

۱۲ شهریور ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق خبری که گوگل منتشر کرده، قرار است در آپدیت بعدی کیبورد این شرکت برای اندروید، قابلیت‌های جدیدی به این نرم‌افزار اضافه شود. گوگل گفته است که می‌خواهد امکان اضافه کردن استیکرهای مختلف و دانلود آن‌ها را به Gboard اضافه کند. فقط هم استیکرهای از پیش ساخته شده نیست. پشتیبانی از Bitmoji هم به کیبورد گوگل اضافه خواهد شد. Bitmoji سرویسی است که با استفاده از آن می‌توانید برای خودتان استیکر درست کنید.

 گوگل گفته است که بسته‌های استیکرها را با همکاری طراحان و شرکت‌های مطرح ساخته‌اند.

پس از بروزرسانی به جدیدترین نسخه‌ی Gboard‌ می‌توان در هر اپلیکیشن که از ارسال تصویر در چت پشتیبانی می‌کنند، از استیکرهای کیبورد گوگل استفاده کرد؛ یعنی احتمالا روی هر اپ پیغام‌رسان اندرویدی امکان استفاده از استیکرهای Gboard فراهم خواهد شد.

یک گزینه برای افزودن استیکرها و یک گزینه هم مختص Bitmoji پس از بروزرسانی به کیبورد گوگل اضافه خواهد شد. گوگل گفته است که بسته‌های استیکرها را با همکاری طراحان و شرکت‌های معروف ساخته‌اند. عرضه‌ی اولیه‌ی استیکرها در کیبورد گوگل با بسته‌های استیکر «میکی ماوس»، «پرنسس‌های دیزنی»، «هلو کیتی»، «جنگ ستارگان» یا NBA همراه خواهد بود.

استیکرهای جدید در قالب بسته‌های مختلف در طول ماه‌های آینده به Gboard افزوده می‌شوند؛ فقط کافی است که گزینه‌ی + را در روی تب استیکرهای کیبورد گوگل انتخاب کنید.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه