اسنپ تریپ در راه رتبه یک گردشگری ایران

۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسنپ تریپ هفته نامه شنبه

شماره صد و بیست و یکم هفته نامه شنبه با گفت‌وگوی تفصیلی با امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد اجرایی اسنپ تریپ منتشر شد. امیرعلی مهاجر در این گفتگو از بازار ۱۳هزار میلیاردی گردشگری گفته و معتقد است اسنپ تریپ در حال حاضر نفر اول بازار رزرو آنلاین هتل است و درصدد هستند با بزرگ کردن بازار گردشگری سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند. مدیر ارشد اسنپ تریپ از رقابت سخت در بازار جهانی می گوید و معتقد است از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب‌سایت این مجله (shanbemag.ir) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می‌توانید از سایت جار اقدام کنید.

اکبر هاشمی سردبیر شنبه، سرمقاله خود را به تجربه حضور در وب سامیت لیسبون اختصاص داده و از سیاست‌های دولت پرتقال به منظور ایجاد تحول جدی در اقتصاد این کشور نوشته است. اکبر هاشمی در این سرمقاله از توجه این ایونت به محتوا نوشته و معتقد است بشریت برای موفقیت نیاز به تجربه و دانش یکدیگر دارند.

در صفحات «آغاز راه» این شماره شنبه، شش استارت‌آپ نوپا معرفی شده‌اند. فانوس پرینت  از سال ۹۲ شروع به کار کرده و در زمینه چاپ آنلاین فعال است و برای ۱۵ نفر اشتغال‌زایی نموده. بی پارک، اپلیکیشن رزرو آنلاین جای پارک است و به جای فروش جای پارک، اطلاعات مربوط به آن را می فروشد. یونیتی، کریدور، ریزبین و همیان از دیگر استارتاپ های صفحه آغاز راه این شماره هستند. گفتگو با بنیانگذاران آنها را می‌توانید در شنبه بخوانید.

همچنین شنبه در صفحه فین‌تک به ماجرای استارتاپ سهامیاب پرداخته‌ است و در گزارشی از اهمیت فراموش شده بنیان های حقوقی کسب و کارهای فین تک (فناوری مالی) سخن گفته است.

برای خرید نسخه کاغذی شنبه به وب‌سایت این مجله (shanbemag.com) مراجعه کنید و برای دانلود نسخه pdf می‌توانید از سایت جار اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: شرح حال استارت‌آپ‌های ایران در جدیدترین شماره نشریه شنبه

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar کوروش مجیدیان

    احتمالا این بزرگوار نمیدونه؛گردشگری از خونه ی ما شروع میشه ،از خود ما شروع میشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه