امباپه: اسپانیا هنوز هم یکی از مدعی‌های قهرمانی است

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسپانیا در جام جهانی

ستاره جوان تیم ملی فرانسه باوجود اتفاقات اخیر هنوز هم اسپانیا را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۸ می داند.

کیلیان امباپه ۱۹ ساله که یکی از امیدهای اصلی فرانسه در جام جهانی محسوب می شود باوجود ۲۴ ساعت پرحاشیه‌ای که اردوی اسپانیا سپری کرد و در نتیجه آن خولن لوپتگی در عین ناباوری در آستانه جام جهانی از هدایت این تیم برکنار شد، همچنان معتقد است که لاروخا یکی از مدعیان اصلی فتح جام جهانی باقی خواهد ماند.

امباپه در این رابطه گفت: اسپانیا هنوز یکی از مدعیان اصلی است چون آن‌ها همه جام‌ها در رده ملی را بردند و به بازی در چنین رقابت‌هایی عادت دارند. ما در داخل اردوی خودمان درباره این اتفاقات صحبت کردیم چون خبر مهمی بود اما این مسئله قرار نیست چیزی را تغییر دهد. اسپانیا هنوز هم می‌خواهد قهرمان جهان شود. مربی آن‌ها تغییر کرده اما بازیکنانشان اهل رقابت هستند و انگیزه زیادی برای فتح جام خواهند داشت.

اسپانیا که مربی خودش را در فاصله ۲۴ ساعت مانده به آغاز رقابت‌های جام جهانی از دست داد حالا تحت هدایت فرناندو هیرو که تجربه مربیگری چندانی ندارد باید روز جمعه کار خودش در این رقابت‌ها را با بازی حساس مقابل پرتغال آغاز کند. این تیم که در سال ۲۰۱۰ موفق شد برای نخستین بار فاتح جام‌جهانی شود در ادامه باید به مصاف ایران و مراکش برود.

فرانسه هم که پس از ناکامی در فینال جام ملت‌های اروپا سال ۲۰۱۶ با ستارگان جوان برای تکرار قهرمانی سال ۱۹۹۸ به روسیه آمده کار خودش را روز شنبه با بازی مقابل استرالیا آغاز خواهد کرد. شاگردان دیدیه دشان در ادامه باید با پرو و دانمارک بازی کنند.

بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی از ساعت ۱۹:۳۰ امروز با دیدار تیم روسیه میزبان با عربستان آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه