فیفا تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را معرفی کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 تیم منتخب فیفا

فدراسیون بین المللی فوتبال تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را معرفی کرد. فیفا که پس از پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از کاربران سایت رسمی مسابقات خواسته بود برترین بازیکنان این دوره از مسابقات از دید خود را برگزینند، امروز تیم منتخب جام بیست و یکم را معرفی کرد. در این رای گیری حدود ۱۳۰ هزار نفر شرکت کردند.

تیم منتخب جام جهانی ۲۰۱۸ که با رای کاربران سایت رسمی مسابقات بدست آمده بدین شرح است:

تیبو کورتوا (بلژیک)، رافائل واران (فرانسه)، دیگو گودین (اروگوئه)، تیاگو سیلوا (برزیل)، مارسلو (برزیل)، کوین دی بروین (بلژیک)، فیلیپه کوتینیو (برزیل)، لوکا مودریچ (کرواسی)، کریستیانو رونالدو (پرتغال)، کیلیان امباپه (فرانسه) و هری کین (انگلیس).

از نکات جالب این لیست می‌توان به حضور تنها ۲ بازیکن از فرانسه قهرمان اشاره کرد در حالی که تیم برزیل باوجود حذف در مرحله یک چهارم نهایی در این تیم ۳ نماینده دارد. عدم حضور بازیکنانی چون ادن هازارد و پل پوگبا که در اکثر تیم های منتخب رسانه های مختلف حضور داشتند هم قابل توجه است.

تیم فنی فیفا همچنین ۱۸ گل زیبای مسابقات جام جهانی را انتخاب کرده که هواداران تا روز دوشنبه آینده فرصت دارند با شرکت در رای گیری سایت رسمی مسابقات به زیباترین گل جام از دید خود رای دهند.

تیم فنی فیفا در پایان مسابقات، لوکا مودریچ از کرواسی را به عنوان برترین بازیکن جام معرفی کرد و کیلیان امباپه ۱۹ ساله را هم به عنوان برترین بازیکن جوان جام انتخاب کرد. هری کین با ۶ گل زده آقای گل مسابقات شد و تیبو کورتوا بلژیکی هم برترین دروازه بان جام نام گرفت. تیم ملی اسپانیا هم جایزه بازی جوانمردانه را تصاحب کرد.

تیم فرانسه در فینال جام جهانی با نتیجه ۴-۲ مقابل کرواسی پیروز شد تا برای دومین بار قهرمان جهان شود. تیم بلژیک هم با شکست انگلیس توانست مقام سوم را کسب کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه