سرمربی آرژانتین: انتقادها از مسی غیرمنصفانه است

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 مسی

سرمربی تیم ملی آرژانتین اعتقاد دارد انتقادها از لیونل مسی غیرمنصفانه است. خورخه سمپائولی در آستانه دیدار حساس امشب تیمش مقابل کرواسی در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ به دفاع تمام قد از لیونل مسی که پس از بازی با ایسلند مورد انتقاد قرار گرفته پرداخته است.

سمپائولی به خبرنگاران گفت:«همه ما از اینکه نتوانستیم ایسلند را شکست دهیم ناراحت شدیم اما فکر می کنم توانستیم این بازی را فراموش کنیم و حالا آماده جدال با کرواسی هستیم. مسی نباید تمام مسئولیت نتایج تیم ملی را قبول کند. ما یک تیم هستیم و باید در شرایط خوب و بد در کنار هم باشیم و اتحادمان را حفظ کنیم. از دست دادن ضربه پنالتی برای هر بازیکنی ممکن است پیش بیاید. گاهی اوقات فوتبال روی بدش را به شما نشان می دهد.

در مورد مسی همیشه گفتم زمانی که گل می زند و تیم پیروز می شود، همه خوشحال می شویم و جشن می گیریم اما زمانی که تیم شکست می خورد، مسی تنها مقصر است. این منصفانه نیست. نباید چنین فشاری را روی شانه های یک بازیکن قرار دهیم. بنابراین می خواهم بگویم موقع گل های مسی مثل دیگر آرژانتینی ها خوشحالی می کنم و بابت ضربه پنالتی از دست رفته هم احساس مسئولیت می کنم.»

سرمربی آرژانتین همچنین درباره مقایسه عملکرد مسی با دیگو مارادونا در تیم ملی گفت:« مسی بهترین بازیکن دنیا است اما غیرممکن است یک بازیکن بتواند به تنهایی سرنوشت بازی را کاملا تغییر دهد. نباید مسی را بابت ناکامی تیم ملی مقصر بدانیم. مردم دوست دارند مسی را با مارادونا و تیم قهرمان سال ۱۹۸۶ مقایسه کنند اما مسی در بازی های رسمی با آرژانتین تنها ۵ یا ۶ بار شکست خورده و این نشان می دهد او هم مثل مارادونا ستون تیم است. البته که هر فرد آرژانتینی می تواند نظر خودش را داشته باشد.»

تیم آرژانتین که با یک امتیاز پایین تر از کرواسی ۳ امتیازی در رده دوم گروه چهارم قرار گرفته، ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف این تیم خواهد رفت. آرژانتین در سومین بازی خودش باید با نیجریه بازی کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. مهدی

    مسی بهترین بازیکن دنیا است اما غیرممکن است یک بازیکن بتواند به تنهایی سرنوشت بازی را کاملا تغییر دهد!!!!!!!!!!! غیر ممکن نیست مگه بازی پرتغال اسپانیا ۳-۲ عقب نبودن و رونالدو نتیجه رو به ۳-۳ تغییر داد!!! مسی بازیکن خیلی خوبیه اما بهترین بازیکن دنیا به هیچ وجه. بهترین بازیکن دنیا کسیه که همیشه خوب باشه حتی در بدترین تیم هم باشه همیشه خوبه . مث گریژمان و رونالدو. توی این موقع هاس که بهترین بازیکن مشخص میشه وقتی ژاوی و اینیستا پشت سرت باشن و لقمه حاضری تو دهنت بذارن میشی یکی مثل مسی..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه