«انتقام جویان: جنگ ابدیت» برای سومین هفته در صدر باکس آفیس قرار گرفت

۲۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
انتقام جویان: جنگ ابدیت

نقشه‌ی استودیوهای دیزنی و مارول به خوبی طبق انتظار این دو کمپانی فیلم‌سازی پیش رفت و فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) توانست عنوان دومین فیلم تاریخ در سرعت رسیدن به فروش پانصد میلیون دلار را در باکس آفیس ایالات متحده از آن خود کند. کارشناسان هالیوود قبلا پیش‌بینی کرده بودند که فروش افتتاحیه این فیلم در اولین آخر هفته‌ی اکران چشم‌گیر خواهد بود، اما فاصله افتادن بین محصول پر سروصدای مارول و برگ برنده‌ی کمپانی فاکس یعنی Deadpool 2، باعث شد تا ابر قهرمان‌های مارول دومین هفته‌ی درخشان خود را هم تجربه کنند. این فاصله‌ی زمانی باعث شد تا انتقام جویان: جنگ ابدیت، چند رکورد جدید را به نام خود ثبت کند.

رسانه‌های هالیوود خبر داده‌اند فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت توانسته دومین فیلمی باشد که در کم‌ترین زمان ممکن به فروش نیم میلیارد دلار دست پیدا کند.

بر اساس گزارش Exhibitor Relations این فیلم در هفته‌ی سوم با فروشی نزدیک به ۶۲ میلیون دلار توانست فروش داخلی خود را به ۵۴۷ میلیون و فروش جهانی خود را به ۱.۰۶ میلیارد دلار برساند. بعد از ثبت شدن عنوان سریع‌ترین فیلم یک میلیارد دلاری در سطح جهان برای محصول مشترک دیزنی و مارول در آخر هفته‌ی گذشته و دومین فیلم پرفروش در هفته‌ی دوم در تاریخ فروش گیشه‌ی سینماهای ایلات متحده، انتقام جویان: جنگ ابدیت برای سومین هفته متوالی هم در صدر باکس آفیس قرار گرفت و با رد کردن عدد پانصد میلیون دلار توانست دومین فیلم تاریخ امریکا باشد که در کمترین زمان ممکن به این رقم رسیده است. ابر قهرمان‌های مارول تنها پنج روز دیرتر از جنگجوهای فضایی به رقم نیم میلیارد دلار رسیدند. مقام اول در رسیدن به این رکورد همچنان در اختیار فیلم جنگ ستارگان : نیرو برمی‌خیزد (Star Wars : The Force Awakens) قرار دارد.

با وجود فروش درخشان انتقام جویان: جنگ ابدیت گیشه‌ی فیلم‌های دیگر از رونق خاصی برخوردار نبود، اما به هر حال هفته پیش محصول جدید استودیوهای نیو لاین و برادران وارنر با فروش ۱۸.۵ میلیون دلاری در رده دوم پرفروش‌های سینمای آمریکای شمالی قرار گرفت. این میزان فروش کم در هفته‌ی ابتدایی اکران برای فیلمی کمدی مانند پایه مهمانی (Life of the Party) را در سال‌های اخیر کمتر به خاطر می‌آوریم. به ویژه که با وجود بازیگری مانند ملیسا مک‌کارتی انتظار می‌رفت این فیلم شروع درخشان‌تری داشته باشد.

این رکوردشکنی‌ها تازه آغاز راه انتقام جویان: جنگ ابدیت محسوب می‌شود. هرچند ابر قهرمان کمپانی فاکس هم به زودی از راه خواهد رسید و انتقام جویان رقیبی جدی را در کنار خود خواهند داشت. کارشناسان هالیوود برای Deadpool 2 هم افتتاحیه و فروشی فوق‌العاده‌ را پیش‌بینی کرده‌اند. با وجود این ابر قهرمان‌ها و جدیدترین قسمت سری فیلم‌های ماموریت غیرممکن که در اواخر ماه جولای به سالن‌های سینمای خواهد رسید، گیشه‌ی سینما‌های جهان تابستان داغی را تجربه خواهد کرد.

منبع: businessinsider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه